Recensie Roxi HOP Ophoven/Kinrooi. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/8362549-roxi
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Deze mooie, lánge (1.80m) Oekraïense dame gisteren bezocht voor 1 uurtje, zéker geen spijt van. ? :love:
Dat ze niet tongzoent maakt ze goed door wel lekker gewoon te zoenen, beffen wist ze goed te waarderen mits het rustig/sensueel gebeurde. Precies zoals ik dus gepijpt wil worden. ? Dat deed ze ook prima, lekker zonder condoom en lekker sloppy/nat. Zelf kwam ze iig klaar na een tijdje, rustig stil blijven liggen was er niet bij.
Klaarkomen doet de dame ook graag, mits je de "aanwijzingen" opvolgt, ze kan geen "grote lengtes" hebben gaf ze aan. :rolleyes:
Ben ietsje bovengemiddeld geschapen, echt niet extreem dus en on top wilde ze wel, maar ze bepaalde zelf tempo/diepte. Haar voorkeur was zijdelings doggy, in lepeltjeshouding dus. Voelt lekker strak dan en, ik kan het lekker lang volhouden, na ruim 10 minuten had ze haar eerste, heftige vaginale orgasme en kneep "hem" er net niet af, super om mee te maken/horen. Nagenietend wilde ze wel verder in missio, hielp zichzelf af en toe een beetje en buiten de tijd voelde ik haar weer knijpen en kwam ze een tweede keer, gevolg was dat ik me ook echt niet meer in kon/wilde houden en kwam ook heftig klaar. Best ff geleden dat ik een dame heb gehad, ook aan huis, die zich zó kan laten gaan. Roxi vond het iig ook een leuk samenzijn, zag me graag nog eens terug. ?
Haar nog gefeliciteerd dat ze op beide manieren klaar kan komen, ook nog duidelijk gemaakt dat ik haar met m'n vingers nog beter van dienst kan zijn wat dat betreft.
We zouden wel zien een volgende keer zei ze, ze blijft nog 1 week dus binnenkort nog eens terug.

Dame spreekt trouwens prima Engels, ook wel prettig.


a60e3a9b-bdc0-4ffe-bb8e-f4272d3231e9_profile.jpg
Leona, die me bij weggaan nog werd aangeraden door Raymond zal ff geduld moeten hebben. ?
 

Deze mooie, lánge (1.80m) Oekraïense dame gisteren bezocht voor 1 uurtje, zéker geen spijt van. ? :love:
Dat ze niet tongzoent maakt ze goed door wel lekker gewoon te zoenen, beffen wist ze goed te waarderen mits het rustig/sensueel gebeurde. Precies zoals ik dus gepijpt wil worden. ? Dat deed ze ook prima, lekker zonder condoom en lekker sloppy/nat. Zelf kwam ze iig klaar na een tijdje, rustig stil blijven liggen was er niet bij.
Klaarkomen doet de dame ook graag, mits je de "aanwijzingen" opvolgt, ze kan geen "grote lengtes" hebben gaf ze aan. :rolleyes:
Ben ietsje bovengemiddeld geschapen, echt niet extreem dus en on top wilde ze wel, maar ze bepaalde zelf tempo/diepte. Haar voorkeur was zijdelings doggy, in lepeltjeshouding dus. Voelt lekker strak dan en, ik kan het lekker lang volhouden, na ruim 10 minuten had ze haar eerste, heftige vaginale orgasme en kneep "hem" er net niet af, super om mee te maken/horen. Nagenietend wilde ze wel verder in missio, hielp zichzelf af en toe een beetje en buiten de tijd voelde ik haar weer knijpen en kwam ze een tweede keer, gevolg was dat ik me ook echt niet meer in kon/wilde houden en kwam ook heftig klaar. Best ff geleden dat ik een dame heb gehad, ook aan huis, die zich zó kan laten gaan. Roxi vond het iig ook een leuk samenzijn, zag me graag nog eens terug. ?
Haar nog gefeliciteerd dat ze op beide manieren klaar kan komen, ook nog duidelijk gemaakt dat ik haar met m'n vingers nog beter van dienst kan zijn wat dat betreft.
We zouden wel zien een volgende keer zei ze, ze blijft nog 1 week dus binnenkort nog eens terug.

Dame spreekt trouwens prima Engels, ook wel prettig.


Bekijk bijlage 24577
Leona, die me bij weggaan nog werd aangeraden door Raymond zal ff geduld moeten hebben. ?
Roxi wanneer ben er weer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/8362549-roxi
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roxi wanneer ben er weer
Nu.........., tot 16 februari, dan wil ze weer thuis zijn.

Vandaag haar iig weer bezocht en het was een leuk weerzien, van beide zijden.
Vroeg me nog naar eerder besproken details, toch leuk dat ze zich zoiets herinnert. :giggle:

Vrijpartij was min of meer herhaling van zetten, weten inmiddels beide wat we leuk/lekker vinden en met resultaat, 2-1 weliswaar voor haar maar is haar gegund, ga zeker nog eens voor ze vertrekt.
Blijkt, gelukkig, ook in slechts één uurtje, dat een date goed uit kan pakken. 😇
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/8362549-roxi
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Been to this gem today!
Or as you guys call it, "topper"!

Such a wonderful woman that makes you feel like you can conquer this fucking world. The way she holds you and kisses you is out of this world.
Spent an amazing 90 minutes with her where we had sex twice. She's LOVING what she does!

She said she'll be going back on 16th Feb, will make sure I see her again before that. =)
 
Gezien er geen algemeen topic is over HOP, vraag ik het hier even.
Is HOP in dit gebrouw van de foto ?
Lijkt me wel echt niet discreet om daar binnen te wandelen met dat café of ijssalon er langst ?
 

Bijlagen

  • DC585D7D-5E0C-4D39-AEF9-969E0F0D72EE.png
    DC585D7D-5E0C-4D39-AEF9-969E0F0D72EE.png
    982,6 KB · Weergaven: 28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/8362549-roxi
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
HOP ook maar weer eens een bezoek gebracht en gegaan voor Roxi.
Helaas geen tongzoenen, maar wel lekker gewoon zoenen.
Pijpen doet ze erg lekker en nat.
Tijdens het beffen werd ze ook heerlijk nat.

Ook na de seks nog een leuk gesprek gehad met haar.
Ik ga zeker proberen haar nog een keer te bezoeken voordat ze weer naar huis gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan