- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kl-prive-deurne.html
- Totale kosten (in euro)
- 90
Toen ik op de advertentie van K&L zag dat er een nieuwe jonge afrikaanse met dikke borsten was begonnen, heb ik niet getwijfeld en zo snel mogelijk een afspraakje geregeld. Jammer genoeg worden er geen foto's van haar geplaatst.
Roxy, want over deze dame gaat het natuurlijk, is een 22-jarige Belgische met Afrikaanse roots en is perfect Nederlandstalig.
Ze is wat schuchter en verlegen en ietwat afstandelijk. Ze is mollig, heeft een best mooi gezicht, dikke volle lippen en vooral een enorme tweeling.
Wij hadden duidelijk geen klik. We begonnen met wat knuffelen en ze zoende wel lekker zacht, maar van een tong was nooit sprake, zelfs geen tipje.
Ze deed onmiddellijk een condoom om (hoewel ze volgens de op voorhand ontvangen info van Kelly wel degelijk pzc doet, zelfs CIM indien gewenst), en heeft dan een minuut of 2 redelijk stevig en mechanisch gepijpt. Legde zich dan klaar om gebeft te worden en ik had de indruk dat ze er wel van genoot, het kan ook perfect geacteerd geweest zijn. Haar dan in missio geneukt waarbij ze haar hoofd steeds wegdraaide.
Ik denk niet dat ze erg lang bij Kelly blijft eerlijk gezegd.
Roxy, want over deze dame gaat het natuurlijk, is een 22-jarige Belgische met Afrikaanse roots en is perfect Nederlandstalig.
Ze is wat schuchter en verlegen en ietwat afstandelijk. Ze is mollig, heeft een best mooi gezicht, dikke volle lippen en vooral een enorme tweeling.
Wij hadden duidelijk geen klik. We begonnen met wat knuffelen en ze zoende wel lekker zacht, maar van een tong was nooit sprake, zelfs geen tipje.
Ze deed onmiddellijk een condoom om (hoewel ze volgens de op voorhand ontvangen info van Kelly wel degelijk pzc doet, zelfs CIM indien gewenst), en heeft dan een minuut of 2 redelijk stevig en mechanisch gepijpt. Legde zich dan klaar om gebeft te worden en ik had de indruk dat ze er wel van genoot, het kan ook perfect geacteerd geweest zijn. Haar dan in missio geneukt waarbij ze haar hoofd steeds wegdraaide.
Ik denk niet dat ze erg lang bij Kelly blijft eerlijk gezegd.