Louis van Gaal
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuislacloche.nl/roxy/
- Totale kosten (in euro)
- 180
Toch opvallend dat van deze mooie dame nog geen review hier te vinden was. Ik heb een paar dagen geleden een date gepland met Roxy. Was een drukke boel in La Cloche, en de gastvrouw had het er maar druk mee. Uiteindelijk werd ik in de juiste kamer geplaatst en na een paar tellen wachten kwam Roxy al binnenlopen. Ik moet zeggen, wat een plaatje. Knap koppie en een heerlijk figuur. De 21-jarige blondine stelde zich netjes voor en vertelde wat zij rekent voor de extra's.
Gelukkig merkte ik in het praatje daarna dat er direct een klik was, dat de date altijd een stukje fijner maakt. Nadat we ons even hadden opgefrist, kon op bed het plezier beginnen. Wat een heerlijk lichaam had Roxy zeg, pfffff. Mooie borsten, goede billen, prachtige voetjes (voor de liefhebbers) en een heerlijk strak klein poesje. Roxy verstaat haar vak goed, pijpen deed ze voortreffelijk, van beffen kan ze enorm genieten en kennelijk was ze zo in de mood dat ze zelf het voortouw nam in welke standjes wij deden. Nadat ik afsloot met de missionarisstandje, verschoot ik mijn kruid en zat het half uurtje er alweer op.
Roxy gaat zeker de boeken in als een van mijn betere ervaringen bij La Cloche. Is het een ultieme GFE? Nee, dat niet. Maar Roxy is heel leuk in de omgang, en de heerlijke sex doet eigenlijk de hele GFE vergeten. Roxy gaat mij zeker snel terugzien, want dit smaakte naar zoveel meer!!!
Gelukkig merkte ik in het praatje daarna dat er direct een klik was, dat de date altijd een stukje fijner maakt. Nadat we ons even hadden opgefrist, kon op bed het plezier beginnen. Wat een heerlijk lichaam had Roxy zeg, pfffff. Mooie borsten, goede billen, prachtige voetjes (voor de liefhebbers) en een heerlijk strak klein poesje. Roxy verstaat haar vak goed, pijpen deed ze voortreffelijk, van beffen kan ze enorm genieten en kennelijk was ze zo in de mood dat ze zelf het voortouw nam in welke standjes wij deden. Nadat ik afsloot met de missionarisstandje, verschoot ik mijn kruid en zat het half uurtje er alweer op.
Roxy gaat zeker de boeken in als een van mijn betere ervaringen bij La Cloche. Is het een ultieme GFE? Nee, dat niet. Maar Roxy is heel leuk in de omgang, en de heerlijke sex doet eigenlijk de hele GFE vergeten. Roxy gaat mij zeker snel terugzien, want dit smaakte naar zoveel meer!!!