Recensie Roxy/Lola, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dhuggyb

Newbie
7
20/01/23
8
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hot-and-horney-car-date-_8291965
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond afgesproken met Lola….

Enkel een cardate, PZC.
Even de stoom een beetje afblazen! 😉

Contact verliep soepel via de mail, gewoon simpel en duidelijk to the point zonder er een raar gevoel bij te krijgen, gewoon eerlijk.

Even later ontmoet, en een ritje gemaakt naar een goede plek.

Onderweg was het direct al gezellig, gewoon leuk gekletst over wat onderwerpen. Lola stelt best wel wat vragen, maar lijkt echt geintresseerd.

Ondertussen kreeg ik echt het gevoel dat er een keer iemand is die het echt voor de fun doet, en er zelf van kan genieten.

Ik begreep dat ze al langer ervaring had, en dat merk je….

To the point, een PZC… nou, dat was lang gelden dat iemand er zo lekker voor ging!
Vooraf lekker zoenen, en ondertussen speelde ze wat met mijn genotsknots.
Daarna vroeg ze netjes of ze mijn heer een beetje mog insmeren met olie, natuurlijk… lekker glibberen… das fain!

Nadat ze hem in haar mond kreeg, wist ze écht heel goed wat ze met een knuppel kan… dayumm… diep, traag, snel ,subtiel duurde niet al te lang voordat ik mijn hoogtepunt had bereikt! En ja… alles was plots verdwenen, lekkerrr zei ze nog… 😜

Kortom, een leuke griet, leuk snoetje, redelijke borsten, wat allemaal toegankelijk was…

Herhalingsgevaar.. voor mij, redelijk groot!! 🫣
 
Ik kan de thread niet zo snel terugvinden, maar Ik wilde aanvankelijk langsgaan maar afspreken was zeer lastig omdat haar telefoon was gestolen. Mogelijk dat de klant die zei dat ze bare deed alles uit zijn duim zoog.
maar de reviews over haar waren allemaal goed. Wellicht dat ik langs ga om haar lekker bruin kutje te beffen en mij te laten afzuigen.
 
Vnvnd nog eens een bezoekje gebracht bij Lola.. deze keer iets korter, omdat ik maar weinig tijd had.

Het verbaasd me dat er nog niemand iets geschreven heeft, zou leuk zijn om iemand anders zijn mening eens te horen…

Maar goed, het was gewoon weer top… easy met afspreken en lekker makkelijk in de omgang.
Enkel een PZC, waarbij ik heerlijk zonder poetsen weer verder kon… 😉

Ik vind Lola zelf een toppertje, maar zoals gezegd…. Wie schrijft er ook eens een post over haar?!

Grtn… 🙏🏼😉👍🏼
 
Ze heeft kort haar, dat is ook niet mijn voorkeur, maar ze kan het wel hebben.
En, voordeel is dat er geen vreemde haren in de was terecht komen… 😉
Lekkere kont, dat is nogal persoonlijk, maar ik vind het een lekker kontje ja. ☺️
 
Ik ben niet zo enthousiast zoals Dhuggyb. Ik heb een cardate met Roxy gehad en heb er gemengde gevoelens aan over gehouden. In de auto kort praatje gemaakt daarna naar een parkeerplaats waar ze op achterbank begon met pzc. Deed ze wel redelijk alleen zei ze vrij snel dat ik wel moest klaarkomen. Vind altijd een dooddoener als je net begint. Dus moest mezelf aftrekken in haar mond 🫤.
Dus wel cim waarbij ze alles in doekjes uitspuugd. Ze is wel aardig vond ik...maar weet niet...
Als je bv Amy/Katy uit R'dam gewend bent dan vind ik haar niet echt de moeite waard, ook omdat ze niet slikt. (Op 1e afspraak dan, dat is wat ze zei)
Heb gepeild of ze in was voor anaal en ze zei dat dat wel kon, maar heb niet gevraagd naar prijs.
Ze was btw wel fris en gedoucht de auto ingestapt.
Of ik haar nog een keer zou bezoeken weet ik echt nog niet...vond het allemaal beetje te gehaast. Misschien om een x een vluggertje anaal uit te proberen 🤔
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Totale kosten (in euro)
50 -70
Ik ben er meerder malen geweest en ze bevalt me prima. Kan af en toe wat chaotisch overkomen, maar bedoeld dat zeker niet slecht. Haar verdiensten zijn voor mij uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar. Het blijft natuurlijk wel een carjob dus soms wat onhandig
 
Heb je de thread, ik kan het niet terug vinden nmlk? Ik had haar deze review doorgestuurd, Lola vind het leuk om de reacties te lezen maar ontkent dat ze NZC doet…. ✌🏼

Veel gemaakte fout van mannen is berichten van een forum doorsturen van de dame in kwestie. Op nzc forum inderdaad bericht dat zij wel degelijk nzc doet.

Zou er ook niet te veel waarde aan hechten als zij zegt dat zij dat niet doet.
Niet verkeerd bedoelt maar het is en blijft een hoer die geld krijgt voor de diensten die zij verricht. Je moet alleen niet op voorhand over nzc beginnen bij haar maar het voorzichtig brengen als je met haar samen bent wordt er gezegd op dat forum.

Vrouwen zijn nu eenmaal goed in de waarheid ontkennen met een stalen gezicht als het hun uitkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan