Recensie Roxy/Rianne, Privehuis La Cloche, Utrecht 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen donderdag heb ik een bezoekje gebracht aan Rianne. Ik was één keer eerder bij haar geweest, toen heette ze nog Roxy. Toch wel 2 jaar geleden, denk ik. Maar ze wist zich het nog goed te herinneren, dat vond ik heel bijzonder. Rianne is een hele leuke meid met een fijn karakter. Ze ziet er prima uit, mooi en guitig koppie en een heel goed figuur. Ze doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Daarnaast heeft ze iets bijzonders dat haar zo leuk maakt, ze is een type buurmeisje maar met een brutaal kantje. Je kunt ook erg met haar lachen en ze is niet op haar mondje gevallen. Haar bedkwaliteiten zijn ook geweldig, ze heeft me echt een uur laten genieten. Maar het is lastig kiezen voor me bij La Cloche. Ik ben ook een enorme liefhebber van Sofia en Claire, en wil Felicia ook weer eens gaan bezoeken. Rianne maakt dat allemaal wel moeilijk. En dan komt Sharon komende week ook nog eens terug bij HOD. Wat een ellende allemaal! Maar laat ik het er maar op houden dat ik met een luxe probleem zit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/rianne/
Totale kosten (in euro)
380
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlak voor de Kerst had ik zin om mijzelf flink te trakteren. Overweegde eerst diverse anaalneukpoppetjes in regio Amsterdam, maar wegens gebrek aan betrouwbare recensies en non-responses kwam ik uiteindelijk weer bij Rianne terecht wegens mijn eerdere goeie ervaring daar.

Dit keer voor anderhalf uur met het doel om twee keer mijn zak te legen, wat iets is waar ik beter in wil worden in korte tijd. Rianne begreep dat goed en deed er alles aan om mij daarbij te helpen. Ze zei ook dat ik de eerste in lange tijd was die om anaal vroeg, want blijkbaar te duur voor velen. Jammer voor hen, maar ik was wel blij met een relatief vers kontgaatje. Had haar dus al snel flink geanaaliseerd. Wat kon je haar opnieuw lekker keihard neuken, mede doordat ze ook buiten haar werk om haar kringspiertje goed traint. Helaas was ik nog een beetje ziekjes van de week daarvoor, dus had moeite met spuiten.

Toen maar een pauze genomen waarbij ze mij ging masseren, waarna we het weer deden. En na alle gaatjes opnieuw te hebben bezocht, kon ik eindelijk wel exploderen met mijn genotstaaf diep in haar reet. Één van de beste dingen in het leven.

Wel veel poen dus voor al deze pret, terwijl ik recentelijk in Berlijn strakke sterretjes kon prikken voor maar 100 pleuro per uur. Maar Rianne is oprecht een leuke chick en geniet daadwerkelijk van alles wat je met haar doet. Toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan