Roxy Spaanse parel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij doet mee maar pas gaandeweg en zeker niet haantje de voorste. Hij gunt iedereen juist zijn plezier. Prima om er bij te hebben.
Enige wat me iets minder aan staat is dat er gerookt wordt en dat hij af en toe foto's maakt/filmt. In principe onherkenbaar maar het idee staat me gewoon niet aan,.. je wil daar geen zorgen over hoeven te hebben. Nou denk ik dat hij t goed begrijpt als je vraagt of t zonder kan, maar dat wil je eigenlijk niet hoeven te vragen
Foto's en films makenā€¦. ??? Ik was best geĆÆnteresseerd maar nu ik dit lees haak ik ff afā€¦.šŸ˜šŸ˜¢
 
Jongens, maak je niet druk. Gaat gewoon in overleg en als je niet op de foto wilt staan zeg je dat gewoon. Er heerst altijd een super relaxte sfeer bij Roxy.
Met veel respect en als ik om me heen kijk wat de overige mogelijkheden zijn vind ik de kosten wat aan de stevige kant en dat pijpen met condoom normaal zonder is.
De verhalen van foto's maken neem ik niet zo serieus. Dit kan natuurlijk alleen maar met toestemming van alle betrokkenen.
Wanneer de prijs niet boven de ā‚¬150 uitkomt en de mogelijkheden zijn wat interessanter dan plan ik zsm wat in.
 
Jongens, maak je niet druk. Gaat gewoon in overleg en als je niet op de foto wilt staan zeg je dat gewoon. Er heerst altijd een super relaxte sfeer bij Roxy.
Helemaal eens met Dave Brave, totaal relaxte sfeer. Ik had hem gevraagd fotootje voor mijn privĆ© archief te maken van heerlijke DP en van Roxy toen ze helemaal onder het zaad zat, onder andere van Dave trouwensā€¦! Wat kan die kerel spuitenā€¦
 
Ik maak niet zozeer reclame hoor. Lijkt me gewoon leuk als er meer dan 2 man is. Overigens vind ik het meevallen. Bij een privehuis betaal je ook snel 150 eur en anaal is dan ook 50 extra. Nu hebben we het over 2 uur.
 
GEEN reclame??
Voor liefhebbers van gangbangs was zijn bericht zeker geen reclame nee, dan kom je niet voor 1:1.
2u maar wel aandacht delen met 4 man = 30min. En geen PZC...
Wie van ons houdt het 2 uur vol in z'n eentje? Daarnaast, wie van gangbangen houdt krijgt er juist een kick van om haar met meerderen te delen en bezig te zien. 2 uur lang live met je neus er bovenop zitten waarvan "30 minuten speeltijd" voor jou (niet dat het zo werkt maar goed) is voor de liefhebber geen straf, sterker nog, ik zou er zelfs van kunnen genieten zonder zelf maar 1 minuut aan bal te zijn geweest (vind kijken net zo leuk als deelnemen). De waarde van een pijpbeurt zit 'm voor mij meer in iemands looks, skills en spelplezier/pretoogjes dan in wel of geen condoomgebruik. Zonder zou absoluut mijn voorkeur hebben, maar als gepijpte zou zo'n condoom me minder storen dan als pijper (moet zelf niets hebben van zo'n stuk rubber in mijn mond, een frisgewassen blanke sabel of een mond vol zaad daarentegen... maar dat terzijde).
 
Laatst bewerkt:
@Yuma-uschi mijn punt was/is; Voor haar tarief zijn er betere alternatieven. En aangezien er schijnbaar 1 persoon is op komen dagen op de laatste GB ben ik niet de enige die dit denkt ;)

Daarnaast wordt er een verschil gemaakt met een privehuis waar je "dit ook betaald". Uhm nou nee want deze dame vraagt 230e UUR solo (en dat is dus zonder PZC/Cim) waarbij je "misschien in haar kontje" mag.

Natuurlijk is een GB/1:1 niet te vergelijken ;)
 
En van wat ik begrijp komt het regelmatig voor dat een grote groep mensen vaak op het laatste moment niet komt opdagen. Ik zit zelf in het swingerswereldje en ook bij privefeestjes kan je soms gerust 5 stellen uitnodigen en dan komen er slechts 2, als je geluk hebt. Het zit echt in de tendens dat mensen gewoon niks meer laten horen. Als je een afspraak maakt, dan kom je toch?
 
Gistermiddag Roxy weer lekker uit elkaar getrokken met z'n 4en. Wat een lekker ding is het toch. Heerlijk kutje, kontje en mondje. Ze kan er geen genoeg van krijgen. Aan het einde haar helemaal ondergespoten met zn allen. Gezellige relaxte sfeer weer.
 
Helemaal eens Dave, ons echt met 4 man twee uur lang op dat petite lijfje uitgeleefd en ze ligt de hele tijd met weggedraaide oogje zichzelf klaar te spelen. En wat hebben we veel zaad verzameld met 4 geile kerels, heerlijkā€¦!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan