JMM
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8961275-rubi#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
Dacht ik een erotische massage met itiem te bezoeken, was het net andersom.
De dame sprak helaas geen woord Nederlands (advertentie zegt anders) of Engels.
Wel een hele vriendelijk en lieve dame. Met een figuur waar ik van hou.
Grote borsten (maar wel duidelijk nep) en een prima kont.
Ze begon met teasen wat al snel uitmondde in een uitgebreide en diepe pijpbeurt. Daarna wat lekkere standjes. Heerlijk relaxt en stevig geëindigd.
Ik was even bang dat ik weer een zuid Amerikaanse dame te pakken had die me snel wilde afwerken, en als je dan niet uitkijkt binnen 20 minuten weer buiten zet. Maar niks van dit.
Na de sex-partij begon een prima massage. Uitgebreid en goed mijn rug, billen en benen.
Aan het einde begon ze weer te teasen en vroeg of we nog een rondje gingen doen… maar ik was heerlijk relaxt ze heeft de tijd vol gemasseerd.
Al met al een prima date. Helemaal geen spijt van.
Ze ontving ergens aan de oude gracht in Utrecht… ook weer eens wat anders, prima locatie, fris en schoon
De dame sprak helaas geen woord Nederlands (advertentie zegt anders) of Engels.
Wel een hele vriendelijk en lieve dame. Met een figuur waar ik van hou.
Grote borsten (maar wel duidelijk nep) en een prima kont.
Ze begon met teasen wat al snel uitmondde in een uitgebreide en diepe pijpbeurt. Daarna wat lekkere standjes. Heerlijk relaxt en stevig geëindigd.
Ik was even bang dat ik weer een zuid Amerikaanse dame te pakken had die me snel wilde afwerken, en als je dan niet uitkijkt binnen 20 minuten weer buiten zet. Maar niks van dit.
Na de sex-partij begon een prima massage. Uitgebreid en goed mijn rug, billen en benen.
Aan het einde begon ze weer te teasen en vroeg of we nog een rondje gingen doen… maar ik was heerlijk relaxt ze heeft de tijd vol gemasseerd.
Al met al een prima date. Helemaal geen spijt van.
Ze ontving ergens aan de oude gracht in Utrecht… ook weer eens wat anders, prima locatie, fris en schoon