Recensie Ruby Brazilian, Genk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongejonge20

Newbie
1
07/03/22
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
16 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan ruby, en ik moet zeggen dat ze niet echt heel vriendelijk over komt vooral nadat ik haar vertelde dat ik liever niet kus met haar toen begon ze een beetje onbeleefd over te komen en ookwat ongeïnteresseerd. maar goed ik had al betaald dus ik ging niet weg. Het voorspel was prima de dame heeft volgens mij ongeveer 20 a 25 minuten geduurd zij pijpte me echt fantastische en ik haar ook lekker diep en hard. daarna overgegaan naar intiem waar ik wel even wat meemaakte... het was de bedoeling dat zij mee eerst zou neuken wat ik helemaal prima vond ik lag in doggystyle op het bed toen ze met haar paal een aantal keren over mijn **** gleed (niet erin) toen ik opeens merkte dat ze mij zonder condoom probeerde te neuken. ik heb haar verteld dat ik dit niet wou. Toen ik kreeg ik vanalle opmerkingen over hoe dat ze clean was en hoe dat er niets aan de hand was. pas na 2-3 min pakte ze de condoom al zuchtend en ietswat geïrriteerd. best jammer maar goed. Het intieme gedeelte was goed let wel op deze dame gaat wild tekeer en houdt echt van hard neuken dus niet voor beginners. toen ik haar wou nemen lag ze doggystyle voor me en ik zat te wachten tot ze me een condoom aangaf. 3 x raden wat ze niet deed... ze lag gewoon te wachten tot ik mijn lul erin stak zonder condoom ik heb haar moeten vertellen dat ze me een condoom moest aangeven waarna ik weer vanalles naar me kreeg geroepen over hoedat ze clean was.. al bij al de seks was prima voorspel ook alleen een best onbeleefde dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan