Recensie Ruby, Dendermonde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

erebus1989

Wandelaar
27
03/09/22
13
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ruby-605
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag zeer hoge nood, dus iets lokaal opgezocht.
Normaal geen grote fan om iets in eigen gemeente te gaan zoeken, echter, weinig tijd, en hoge nood, vandaar.

Belande bij een "nieuw" meisje in Dendermonde. Niet op adres waar reeds anderen in het centrum ontvangen, maar een hoek woning en een aanpalende straat.

Tot zover het algemene, kort over de dame zelf.

Dame haar leeftijd en foto's lijken me te kloppen, zeer mooie (valse) borsten, zeer knap en slank lichaam... Dit zit dus wel goed...
Helaas gigantische taal barrière waardoor het al snel ophoud... Ze spreekt enkel italiaans, berichten waren met een vertaler...
Ontvangst was zeer kil, hallo welkom, naar de kelder waar een toch wel keurige kamer ingericht is...
Afrekenen 100 euro voor half u geboekt.

Kleed u maar uit, ondertussen gaat meisje naar boven geld wegleggen.
Uitgekleed moest ik voor haar aan bed gaan staan, waar ze de condoom rond de slappe leuter gewoon om hangt, en wat begint te prullen en pijpen tot deze wat in actie komt.
Gebruikelijke gel er over, en ram er hem maar in.
Eerst misio nadien doggy...

Soit zeer weinig connectie met de dame, aan het faken van hier tot in tokio, totaal geen GFE, dus na 5 minuten rammen dacht ik, tis goed geweest, ik spuit de boel hier vol.
Na het klaarkomen krijg je wat vochtige doekjes, en doe de rest maar zelf... Ze is ondertussen terug naar boven aan het wachten om de deur open te doen zodat je opnieuw naar buiten kan...

100 euro om er niet eens zelf aan te moeten spelen, dan betaal je beter 100 meer en ga je ergens deftig, me weer laten vangen.
(Ik kan enkel intiem en pijpen beoordelen, gezien er van de rest nul sprake was)
oja, ze adverteert met massage als mogelijkheden, niet dus... Ik had een raamprostitutie gevoel maar dan in een woning

Hopelijk heeft iedereen er hier iets aan. :)

Als er anderen nog tips in dezelfde regio hebben voor als de nood eens hoog is, en waar ze doch iets wat kwaliteit bieden, let me know ! :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan