Beffer2025
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 240 + 100 fooi
Begin juni, bleek haar verjaardag te zijn, deze geweldige lieve dame bezocht. Wat een schatje.
Openhartig, transparant, goedlachs en eerlijk.
Had beloofd een recensie te schrijven. Ze hoopte zelf terug te mogen keren naar dit huis, en dat hoop ik ook!
Deze 40-jarige milf zag er bijzonder goed uit. Klein van gestalte, zeker als ze haar hakken uitdeed, mooi gezicht, krullend zwart haar, lekkere borsten, mooi lichaam met een klein moederbuikje. Neuspiercing en wat tatoeages. Foto's waren gedateerd maar dat stoorde mij totaal niet. Jij moet niets verbloemen Ruby.
Wat aarzelend begin maar eens ze was klaargekomen via beffen ging het dak eraf!
Daarna liet ze mij alle kanten van het kleine kamertje op het gelijkvloers zien.
Had 3 orgasmes en daarna nog een sensuele massage en veel zoenen en knuffelen. Top!
Als ik nog meer dan 100 euro over had had ze die zeker gekregen: voor haar service, persoonlijkheid, verjaardag en aankomende reis. Next time baby!
Openhartig, transparant, goedlachs en eerlijk.
Had beloofd een recensie te schrijven. Ze hoopte zelf terug te mogen keren naar dit huis, en dat hoop ik ook!
Deze 40-jarige milf zag er bijzonder goed uit. Klein van gestalte, zeker als ze haar hakken uitdeed, mooi gezicht, krullend zwart haar, lekkere borsten, mooi lichaam met een klein moederbuikje. Neuspiercing en wat tatoeages. Foto's waren gedateerd maar dat stoorde mij totaal niet. Jij moet niets verbloemen Ruby.
Wat aarzelend begin maar eens ze was klaargekomen via beffen ging het dak eraf!
Daarna liet ze mij alle kanten van het kleine kamertje op het gelijkvloers zien.
Had 3 orgasmes en daarna nog een sensuele massage en veel zoenen en knuffelen. Top!
Als ik nog meer dan 100 euro over had had ze die zeker gekregen: voor haar service, persoonlijkheid, verjaardag en aankomende reis. Next time baby!