Heeft er iemand ervaring met Ruby en hoe gaat het toe in zo'n cinema?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar ben ik idd ook wel benieuwd naar.Heeft er iemand ervaring met Ruby en hoe gaat het toe in zo'n cinema?
T'is ook niet voor niks maar 50 euries entree. ?Feestjes in de cinema's zijn eigenlijk enkel geschikt voor actieve personen. Er is gewoon te weinig ruimte op het enige matras om als man op je rug te gaan liggen en niks zelf te doen. Je ligt dan ook mega in de weg! Passieve heren hebben niet veel te zoeken bij deze feestjes.
Het bed staat op een verhoging waardoor de dames direct bij het kruis vd staande deelnemers kunnen komen. Wil je meer dan dat.. kruip je het bed op en je doet je ding.
Aangezien de toegangsprijs niet achterlijk hoog is, zijn er heel veel personen die meteen nadat ze hun ding hebben gedaan, weer aankleden en er vandoor gaan. Daarom is het altijd erg lastig in te schatten hoe druk het eigenlijk is. Want degene die vertrekken worden weer aangezuiverd ??
De middagshift is vaak het drukst, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt ?We hebben ook avonden gehad die drukker waren dan de middag.
Uiteraard mag iedereen blijven tot de eindgong.. maar dat zijn er nooit zoveel.
Er is 1 douche, handdoek kost 1 euro bij de balie vd winkel, er is geen buffet of ander drinken dan koffie/thee. Water komt uit de kraan in t toilet. Wil je wat anders drinken, neem het dan zelf mee.
Condooms zorgen de dames zelf voor, want die vd cinema zelf.. zijn bagger dingen ?
Er is een rook mogelijkheid op een aparte plek ?
Nog meer weten?
Geen idee of ik het wat vind, maar voor 50 euries kan ik het altijd eens proberen ?Precies dat. De dames doen echt meer dan hun best, maar de luxe vd duurdere feesten is er niet. Dat moet je dus in je achterhoofd houden.
Weet nog wel.. dat the day after bij mij er geen goesting was om mijn bed uit te komen. Spierpijn zorgt voor een vrije dag ?
Vond het wel altijd erg leuk om te doen, maar de reistijd en spierpijn is het niet meer waard voor moi.
Veel plezier voor degene die het gaan proberen! ?
Jammer dat je er niet meer bij bent, Joke. Jouw aanwezigheid is altijd gewaardeerd geweest door mij!Precies dat. De dames doen echt meer dan hun best, maar de luxe vd duurdere feesten is er niet. Dat moet je dus in je achterhoofd houden.
Weet nog wel.. dat the day after bij mij er geen goesting was om mijn bed uit te komen. Spierpijn zorgt voor een vrije dag ?
Vond het wel altijd erg leuk om te doen, maar de reistijd en spierpijn is het niet meer waard voor moi.
Veel plezier voor degene die het gaan proberen! ?