Ruby, Erotic Cinema

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Feestjes in de cinema's zijn eigenlijk enkel geschikt voor actieve personen. Er is gewoon te weinig ruimte op het enige matras om als man op je rug te gaan liggen en niks zelf te doen. Je ligt dan ook mega in de weg! Passieve heren hebben niet veel te zoeken bij deze feestjes.

Het bed staat op een verhoging waardoor de dames direct bij het kruis vd staande deelnemers kunnen komen. Wil je meer dan dat.. kruip je het bed op en je doet je ding.

Aangezien de toegangsprijs niet achterlijk hoog is, zijn er heel veel personen die meteen nadat ze hun ding hebben gedaan, weer aankleden en er vandoor gaan. Daarom is het altijd erg lastig in te schatten hoe druk het eigenlijk is. Want degene die vertrekken worden weer aangezuiverd ??

De middagshift is vaak het drukst, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt ?We hebben ook avonden gehad die drukker waren dan de middag.

Uiteraard mag iedereen blijven tot de eindgong.. maar dat zijn er nooit zoveel.

Er is 1 douche, handdoek kost 1 euro bij de balie vd winkel, er is geen buffet of ander drinken dan koffie/thee. Water komt uit de kraan in t toilet. Wil je wat anders drinken, neem het dan zelf mee.
Condooms zorgen de dames zelf voor, want die vd cinema zelf.. zijn bagger dingen ?
Er is een rook mogelijkheid op een aparte plek ?

Nog meer weten?
 
Feestjes in de cinema's zijn eigenlijk enkel geschikt voor actieve personen. Er is gewoon te weinig ruimte op het enige matras om als man op je rug te gaan liggen en niks zelf te doen. Je ligt dan ook mega in de weg! Passieve heren hebben niet veel te zoeken bij deze feestjes.

Het bed staat op een verhoging waardoor de dames direct bij het kruis vd staande deelnemers kunnen komen. Wil je meer dan dat.. kruip je het bed op en je doet je ding.

Aangezien de toegangsprijs niet achterlijk hoog is, zijn er heel veel personen die meteen nadat ze hun ding hebben gedaan, weer aankleden en er vandoor gaan. Daarom is het altijd erg lastig in te schatten hoe druk het eigenlijk is. Want degene die vertrekken worden weer aangezuiverd ??

De middagshift is vaak het drukst, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt ?We hebben ook avonden gehad die drukker waren dan de middag.

Uiteraard mag iedereen blijven tot de eindgong.. maar dat zijn er nooit zoveel.

Er is 1 douche, handdoek kost 1 euro bij de balie vd winkel, er is geen buffet of ander drinken dan koffie/thee. Water komt uit de kraan in t toilet. Wil je wat anders drinken, neem het dan zelf mee.
Condooms zorgen de dames zelf voor, want die vd cinema zelf.. zijn bagger dingen ?
Er is een rook mogelijkheid op een aparte plek ?

Nog meer weten?
T'is ook niet voor niks maar 50 euries entree. ?
 
Precies dat. De dames doen echt meer dan hun best, maar de luxe vd duurdere feesten is er niet. Dat moet je dus in je achterhoofd houden.
Weet nog wel.. dat the day after bij mij er geen goesting was om mijn bed uit te komen. Spierpijn zorgt voor een vrije dag ?

Vond het wel altijd erg leuk om te doen, maar de reistijd en spierpijn is het niet meer waard voor moi.

Veel plezier voor degene die het gaan proberen! ?
 
Precies dat. De dames doen echt meer dan hun best, maar de luxe vd duurdere feesten is er niet. Dat moet je dus in je achterhoofd houden.
Weet nog wel.. dat the day after bij mij er geen goesting was om mijn bed uit te komen. Spierpijn zorgt voor een vrije dag ?

Vond het wel altijd erg leuk om te doen, maar de reistijd en spierpijn is het niet meer waard voor moi.

Veel plezier voor degene die het gaan proberen! ?
Geen idee of ik het wat vind, maar voor 50 euries kan ik het altijd eens proberen ?
 
Precies dat. De dames doen echt meer dan hun best, maar de luxe vd duurdere feesten is er niet. Dat moet je dus in je achterhoofd houden.
Weet nog wel.. dat the day after bij mij er geen goesting was om mijn bed uit te komen. Spierpijn zorgt voor een vrije dag ?

Vond het wel altijd erg leuk om te doen, maar de reistijd en spierpijn is het niet meer waard voor moi.

Veel plezier voor degene die het gaan proberen! ?
Jammer dat je er niet meer bij bent, Joke. Jouw aanwezigheid is altijd gewaardeerd geweest door mij! :)
 
Nou net terug, leuk om mee te maken, maar ik wacht even voordat ik nog eens kom. Want was wat het druk. In de rij wachten en na formaliteiten van o.a. temperatuur meten en betalen kreeg ik een tas, want de lockers waren vol. Vind ik toch altijd wat tricky, maar wie niet waagt die wint.... Ging ook goed hoor. Ik kreeg een bandje achterin de 20 en na mij kwamen er nog geregeld meer kerels binnen en ik schat dus dat er in het 1,5 uur dat ik er was minimaal 50 gasten binnenkwamen. Het was vooral in het begin dringen om het bed met de twee dames. 'Volslanke' Ruby en kittige, donkere Ina, die ik volgens mij ook wel eens in Eroxx heb aangetroffen - wat een lekker ding zeg! Toen er een plekje vrijkwam gelijk mijn pik in het mondje van Ina gestoken en die begon er grommend aan te zuigen. Na een tijdje ruimte laten, ik wilde niet te snel mijn kruit verschieten. Daarna Ruby lekker onder handen genomen, wat een sappige kut zeg. Haar vervolgens lekker genomen en zo eerste (en laatste keer) condoom volgeschoten. Daarna even recupereren in de bios. Voor de tweede ronde bleef het druk en er was op een gegeven moment toch weer ruimte bij Ina die er geen moeite mee had me tot een tweede (condoomloze) ontlading te brengen. Daarna, na ook weer in de rij te hebben gestaan, een lekkere douche.

Over de Bios: schoon en netjes, goed verzorgd en prima, hartelijk ontvangst - klein maar fijn. Slechts een douche en da's voor zo'n groep te weinig. In de douche is makkelijk ruimte voor meer douchekoppen.

Door de drukte was het achteraf gezien af en toe dringen rond het bed en de dames en dat vind ik onaangenaam. Heren, geef ruimte en claim een dame niet te lang voor jezelf en al helemaal niet langer dan een minuut of 5. Dan hou je het ook langer vol, als je af en toe de ruimte geeft. Ga ook niet in full missionary als de dame druk is met het afzuigen van twee pikken, die duw je dan weg met je zweterige lijf... Ik kijk er naar uit dat de grotere clubs in België onder Eindhoven weer opengaan. Daar heb je meer ruimte en ook een hapje en een drankje. Wat duurder maar waar voor je geld.

Vanavond is er een tweede ronde en dame aan de balie wist me te vertellen dat het dan rustiger is. Wellicht gaat er dan nog iemand en kan dan beamen dat het inderdaad minder druk is.

Totale kosten 56,- iets hoger dan advertentie ivm handdoek en borg en die heb ik nu ik dit lees, niet teruggekregen.

Kortom, mag van mijn lijstje af en wellicht kom ik in rustiger tijden nog eens terug, als is het maar voor Ina.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan