Recensie *Nostalgie*: Gerda, Erotic Lifestyle Shop, Hulst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puupje

Newbie
23
25/01/23
25
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gerda bediende al 20 jaar geleden onze lusten in shop Emanuelle in Hulst, ze werkt nu op dinsdag, donderdag en zaterdag tussen 12:30 en 18 uur in de ELS shop op de hoek Gentsestraat en Frans van Waesberghestraat: https://www.erols.shop/hulst/hulst-erotic-lifestyle-shop/contact-hulst/
Vandaag voor het eerst in bijna 20 jaar weer gezien en ze is nog steeds verbluffend lekker en petite. Paar rimpeltjes misschien, maar op de kamer was het gewoon nog 2003. Ik viste naar leeftijd en gokte 47, 48 ongeveer en ze knikte. Haar lijfje is nog steeds geen 30! Dikke aanrader voor liefhebbers van ongehaaste verwennerij. Cinema 11 euro en 70 voor Gerda. In dezelfde straat is een Geldmaat bij de Primera want cash is handiger. Pareltje!
 
Vroeger moest je ook nog eens betalen voor de kamer
Ik dacht 20 euro wat toen eigenlijk pure geldklopperij was
De dames gingen toen naar beneden Voor de kamer te betalen en de sleutel op te Halen
Hieraan alleen hebben ze schatten aan verdiend
 
Vroeger moest je ook nog eens betalen voor de kamer
Ik dacht 20 euro wat toen eigenlijk pure geldklopperij was
De dames gingen toen naar beneden Voor de kamer te betalen en de sleutel op te Halen
Hieraan alleen hebben ze schatten aan verdiend
70, gerda geeft ter plekke 20 af aan de dame bij de kassa, zit dus in de prijs. Het zal me roesten hoeveel Sandereijn overhoudt; ik kom nergens in Zeeland voor 81 euro (incl. toegang cinema) zo prettig klaar voor zo'n vooroorlogs bedrag door zo'n leuke dame.
 
Laatst bewerkt:
OMG! Gerda werkt terug in Hulst! Dat is zeker 20 jaar geleden dat ik haar regelmatig bezocht heb. Hoelang werkt ze al terug in de sector? Hoeveel tijd heb ik gemist? Ik heb zo'n goede herinneringen aan haar. Ik ga haar zo spoedig mogelijk bezoeken. Weet iemand of ze al dan niet beschikbaar is, nu met de feesten?
 
Laatst bewerkt:
OMG! Gerda werkt terug in Hulst! Dat is zeker 20 jaar geleden dat ik haar regelmatig bezocht heb. Hoelang werkt ze al terug in de sector? Hoeveel tijd heb ik gemist? Ik heb zo'n goede herinneringen aan haar. Ik ga haar zo spoedig mogelijk bezoeken. Weet iemand of ze al dan niet beschikbaar is, nu met de feesten?
Ze zegt nooit gestopt te zijn. En, in haar woorden: Nog steeds niet opgeslagen! Klik op site van shop en mail ze. :)
 
De late 90 en begin 00 ware inderdaad nogal een tijden. Gerda was in die periode al wat jaartjes ouder dan mezelf en ik gok erop, dat ze dat nog steeds is. Leeftijd zal eerder rond de 55 hangen denk ik, maar als ze nog steeds hetzelfde petite lichaam heeft, mag dit geen probleem zijn.
 
Moest laatst in Hulst zijn en hier over Gerda gelezen. Had geluk, ze stond aan de kassa, voor 70 euro naar boven voor een halfuurtje. Loopt ze je voorbij op straat kijk je niet om, maar wat een geile donder ! Mooi figuurtje, petite en slank. Lekker tongzoenen, kutje likken, ze pijpte me eerst al staand, gezien ze zo klein is lukt dat prima en vond ik geil. Verder likken aan haar kutje en zij zuigen aan mijn pik op bed. Condoom aan en heerlijk geneukt waar zij ook van genoot. Gevraagd me klaar te pijpen en dan slikt die geile donder toch niet al mijn zaad in om dan nog de laatste druppel er af te likken. Ga ik nog terug ? Uiteraard ... Misschien haar eens meenemen naar de cinema dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan