Schaarste werkruimte privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Stamgast
819
09/12/23
1.913
12
Hoewel ik mijn focus de laatste 2 jaar meer op privéhuizen heb gelegd, bezoek ik nog 1 Oost-Europese dame uit het welbekende rondtrekkende circus. Gewoon omdat ik een fijne klik met haar heb, ze is ook mijn favoriet.

Ze vertelde dat het steeds lastiger is om werkruimte te vinden voor privéontvangst. Zelf heeft ze een voorkeur voor de Randstad, maar ze moet het steeds vaker stellen met plekken in Brabant ed. Ze is maar af en toe in NL en dan voor vrij korte periodes.

Heeft dit alles te maken met strengere handhaving? Als een verhuurder ontdekt dat je je huis hiervoor beschikbaar stelt, sta je op straat. En zie in deze tijden van woningnood dan maar eens iets nieuws te vinden. Ik kan begrijpen dat mensen wel 2x nadenken voordat ze hieraan beginnen.

Toch heb ik van sommige andere dames het idee dat ze hier bijna altijd zijn, ook al wisselen ze vaak van werkplek. Is het ook een kwestie van vriendjespolitiek? Dat ze gewoon goed diep in het netwerk moeten zitten voor een plekje? Ik weet dat sommige dames vriendinnen zijn, maar er zal vast ook veel haat en nijd zijn in het wereldje.

Het is een mysterieus en ook wel schimmig wereldje. Maar weet iemand hoe het komt dat werkruimte een steeds grotere uitdaging is voor de dames?

Laatst bewerkt:
Ik loop hier ook tegenaan. Tot voor 2 jaar terug veel plezier gehad in voorstad van Den Haag. Leuke dames (zelfde club als waar jij op doelt) en er werd om de pakweg 2 weken gewisseld. Nu is het adres óf weg, óf er zit nu één dame 'vast'. Hoe het ook precies zit, voor het aanbod daar is het een klap :(

Ik loop hier ook tegenaan. Tot voor 2 jaar terug veel plezier gehad in voorstad van Den Haag. Leuke dames (zelfde club als waar jij op doelt) en er werd om de pakweg 2 weken gewisseld. Nu is het adres óf weg, óf er zit nu één dame 'vast'. Hoe het ook precies zit, voor het aanbod daar is het een klap :(
Den Haag eo staat wel bekend om de strengere handhaving. Waarschijnlijk worden de ruimtes in de grote steden nu in 1x voor maanden geboekt door dames die voortdurend hier in NL zijn. Mijn 'vaste' dame die een week of 3 hier werkt en dan weer voor een paar maanden thuis is, valt dan buiten de prijzen.

Waarschijnlijk worden de ruimtes in de grote steden nu in 1x voor maanden geboekt door dames die voortdurend hier in NL zijn.
Dat zou kunnen. Van de dames van "het clubje" zijn het nu inderdaad steeds dezelfden die in Den Haag zitten. Het toffe was juist dat er voorheen afwisseling was. #you don't eat sushi every day...

De randstad, vooral Rotterdam, heeft al jarenlang zeer strenge controles. De randstad controles worden door een speciaal team vanuit Den Haag georganiseerd. Meestal zijn de dames die privé ontvangst doen ook niet legaal, en als ze dat wel zijn dan hebben ze zelden tot nooit de vergunningen ervoor.

Er zit een wel een groot verschil tussen de zelfstandig werkende dames en het rondreizend circus.

De zelfstandige moeten alles zelf regelen, en dus ook het vinden van een locatie. Airbnbs geven daar, tot in zekere hoogte, een uitkomst (zolang de eigenaar er maar niet achter komt).

De dames van het rondreizend circus die hebben vaak schimmige connecties waar ze ook flink voor moeten betalen (vaak is het de helft van de inkomsten). Dat zijn de dames die wel de werkplekken kunnen krijgen, maar het is ook tevens de plek waar de meeste dwang plaatsvindt.

De randstad, vooral Rotterdam, heeft al jarenlang zeer strenge controles. De randstad controles worden door een speciaal team vanuit Den Haag georganiseerd.
Gekke is dan weer wel dat het in beide steden op kinky dan wel weer wemelt, van de latina's en vage nzc dames (in beiden geen interesse hier). Dat lijkt dan wel door te lopen.
De dames van het rondreizend circus die hebben vaak schimmige connecties waar ze ook flink voor moeten betalen (vaak is het de helft van de inkomsten). Dat zijn de dames die wel de werkplekken kunnen krijgen, maar het is ook tevens de plek waar de meeste dwang plaatsvindt.
Er zijn natuurlijk meerdere 'clubjes rondreizend circus'. Bij de dames die ik bezoek/bezocht, nimmer iets van dwang gemerkt. Zijn imo dames die in NL dit werk doen omdat het eenvoudigweg veel verdient. Hebben ook geen booker, communicatie is direct met henzelf.

Gekke is dan weer wel dat het in beide steden op kinky dan wel weer wemelt, van de latina's en vage nzc dames (in beiden geen interesse hier). Dat lijkt dan wel door te lopen.
Kinky doet hier letterlijk niets tegen. Het enige waar ze aan denken is zo veel mogelijk geld verdienen en zo min mogelijk doen. Ze staan ook oplichters toe op hun site. En het is ook een extreem dure website.

De politie zit wel achter ze aan maar het is dweilen met de kraan open.

Er zijn natuurlijk meerdere 'clubjes rondreizend circus'. Bij de dames die ik bezoek/bezocht, nimmer iets van dwang gemerkt. Zijn imo dames die in NL dit werk doen omdat het eenvoudigweg veel verdient. Hebben ook geen boeker, communicatie is direct met henzelf
Ik had er iets duidelijker in moeten zijn. Kans van dwang daar is het grootste. Maar hetgeen wat ik meer bedoelde is de dwang van geld afstaan. De helft van wat je aan die dames geeft gaat naar degene die de werkruimte locaties organiseert. Ze bieden ook "bescherming" en nog een paar andere dingen.

Het probleem is dat de DVPs vaak weinig ander keus hebben. Zijn hier vaak met een toeristenvisum en kennen de taal en wetten niet.

Terug
Bovenaan Onderaan