Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het beleid in amai is hier heel fijn

Misdragen is eruit. Maar soms heb je een dag en dan heb je inderdaad geen zin om iedere keer uit het spel te gaan om te melden.

Maar vaak genoeg vraag ik aan de beveiliging om de regels nog eens uit te leggen aan iemand.

Ga je dan steeds alleen naar een club ?
Zou ik als vrouw nooit doen maar da's mijn gedacht natuurlijk .
Als mijn vrouw zo es zot wil doen met enkele mannen , ben ik er steeds bij en dat gaat altijd goed .
De eerste die iets zou proberen heeft pech ;)
Ik zelf niet inderdaad. Maar genoeg andere vrouwen wel. En dat moeten ze inderdaad ook helemaal zelf weten.

Nochtans als ik zag wat er toen in de wachtrij stond , niet de meest respectabele heren om het zacht uit te drukken , op enkele uitzonderingen na .
Gelukkig dat niet iedereen zo veroordelen om wat er te zien is in de rij. (En vooral op basis van 1x in de rij staan)
En wat ik nu al meerdere keren binnen heb ervaart in amai komen er wel respectabele mannen binnen.
Dus gelukkig werkt hun deur beleid dus goed.

Dat je dus als waakhond mee gaat met je vrouw zegt genoeg toch ;)

Waarom een vrouw beoordelen op het alleen op pad gaan ipv de mannen op onbehoorlijk gedrag

En wat een oordelen charlie… zo op het eerste oog in de rij. (Die ene keer dat je er in stond)

En geloof mij. Ik ben het vaakst aangerand door de meest "respectabel overkomende" mannen

Dat je dus als waakhond mee gaat met je vrouw zegt genoeg toch ;)

Waarom een vrouw beoordelen op het alleen op pad gaan ipv de mannen op onbehoorlijk gedrag

En wat een oordelen charlie… zo op het eerste oog in de rij. (Die ene keer dat je er in stond)

En geloof mij. Ik ben het vaakst aangerand door de meest "respectabel overkomende" mannen
Amen❤️

Dat je dus als waakhond mee gaat met je vrouw zegt genoeg toch
Waakhond is veel gezegd , vind het altijd wel een geil schouwspel maar ik laat haar toch niet graag alleen ...houden van en zorgen voor , begrijp je ;)
Ik beoordeel die vrouwen echt niet .... je moet de kat ook niet bij de melk zetten , Iedere man kent de gedragsregels niet altijd even goed of wil ze niet kennen .
En de ene vrouw vind iets ongepast en de andere laat veel meer toe, moeilijk denk ik dan .
Eindeloze discussie he :unsure:
Ja je hebt deels gelijk , eerlijk is eerlijk maar toch heb ik dit nog niet gezien aan de ingang van de Fun4two , om maar iets te zeggen.
Ah laat maar zitten , oude koeien uit de sloot halen brengt niks ;)

Laatst bewerkt:
Waakhond is veel gezegd , vind het altijd wel een geil schouwspel maar ik laat haar toch niet graag alleen ...houden van en zorgen voor , begrijp je ;)

Ik beoordeel die vrouwen echt niet .... je moet de kat ook niet bij de melk zetten , Iedere man kent de gedragsregels niet altijd even goed of wil ze niet kennen .
En de ene vrouw vind iets ongepast en de andere laat veel meer toe, moeilijk denk ik dan .
Eindeloze discussie he :unsure:

Ja je hebt deels gelijk , eerlijk is eerlijk maar toch heb ik dit nog niet gezien aan de ingang van de Fun4two , om maar iets te zeggen.
Ah laat maar zitten , oude koeien uit de sloot halen brengt niks ;)
Het antwoord nee lijkt mij geen eindeloze discussie😉

Ik heb 2,5 u in die rij gestaan , dus tijd genoeg gehad om te kijken wat er allemaal in de rij stond bij de leden/niet leden en de koppels gang .
Ik bedoel dan niet of iemand dik/dun /groot /klein of wat dan ook is ,dat maakt mij niets uit ,niemand is perfect en ik al zeker niet .
Maar als de meeste ,op enkele nette uitzonderingen na ,daar dan staan op hun slippers of met vettige werkbottines ,in een vuile jogging en dito skivest /overmaatse slobbertruien en meer van die kledij waar je thuis het gras mee afrijd of de paarden voederd ,enz ...tja wat denkt een mens dan ?
Ik had een simpele jeans broek en een zwart hemd aan, niks speciaals maar voelde me samen met die 2 Nederlandse jongens die properder gekleed waren dan ik. ,serieus overdressed ...dat vertelden die jongens trouwens ook toen we daar stonden .
Dat Ian zoiets uitzonderlijk noemt is klare onzin , ik praat al es met mensen die ook naar Amai gaan .
Tot daar over dat oordelen , ik vertel gewoon wat ik zag ,meer niet .
Laat ons nu maar ophouden daarover , het is goed geweest en brengt toch niks meer dan ergernis .

ik praat al es met mensen die ook naar Amai gaan .
Tot daar over dat oordelen , ik vertel gewoon wat ik zag ,meer niet .
contradictie (tegenspraak)
Definitie: contradictie is een situatie waarin twee uitspraken of beweringen elkaar uitsluiten, maar tegelijkertijd waar lijken te moeten zijn, wat leidt tot een onmogelijkheid of een innerlijke strijdigheid..🤔

kat op het spek binden….

Dat ffing argument altijd dat mannen zich niet kunnen/hoeven beheersen als ze graag aan iets willen zitten/hun pielemuis ergens in willen steken.

Hoe moeilijk is het om even te kijken, een situatie in te schatten. Of als je de voorkeuren van een vrouw/man niet weet het even te vragen.

Ik ga maar eens een potje neuken denk ik. Liefst met 30 man. Respectvol natuurlijk

Terug
Bovenaan Onderaan