Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls vrouw alleen is het altijd lastiger in een club helaas..
Ik zelf niet inderdaad. Maar genoeg andere vrouwen wel. En dat moeten ze inderdaad ook helemaal zelf weten.Ga je dan steeds alleen naar een club ?
Zou ik als vrouw nooit doen maar da's mijn gedacht natuurlijk .
Als mijn vrouw zo es zot wil doen met enkele mannen , ben ik er steeds bij en dat gaat altijd goed .
De eerste die iets zou proberen heeft pech![]()
Nochtans als ik zag wat er toen in de wachtrij stond , niet de meest respectabele heren om het zacht uit te drukken , op enkele uitzonderingen na .Het beleid in amai is hier heel fijn
Gelukkig dat niet iedereen zo veroordelen om wat er te zien is in de rij. (En vooral op basis van 1x in de rij staan)Nochtans als ik zag wat er toen in de wachtrij stond , niet de meest respectabele heren om het zacht uit te drukken , op enkele uitzonderingen na .
AmenDat je dus als waakhond mee gaat met je vrouw zegt genoeg toch
Waarom een vrouw beoordelen op het alleen op pad gaan ipv de mannen op onbehoorlijk gedrag
En wat een oordelen charlie… zo op het eerste oog in de rij. (Die ene keer dat je er in stond)
En geloof mij. Ik ben het vaakst aangerand door de meest "respectabel overkomende" mannen
Waakhond is veel gezegd , vind het altijd wel een geil schouwspel maar ik laat haar toch niet graag alleen ...houden van en zorgen voor , begrijp jeDat je dus als waakhond mee gaat met je vrouw zegt genoeg toch
Ik beoordeel die vrouwen echt niet .... je moet de kat ook niet bij de melk zetten , Iedere man kent de gedragsregels niet altijd even goed of wil ze niet kennen .Waarom een vrouw beoordelen op het alleen op pad gaan ipv de mannen op onbehoorlijk gedrag
Ja je hebt deels gelijk , eerlijk is eerlijk maar toch heb ik dit nog niet gezien aan de ingang van de Fun4two , om maar iets te zeggen.En wat een oordelen charlie… zo op het eerste oog in de rij. (Die ene keer dat je er in stond)
Het antwoord nee lijkt mij geen eindeloze discussieWaakhond is veel gezegd , vind het altijd wel een geil schouwspel maar ik laat haar toch niet graag alleen ...houden van en zorgen voor , begrijp je
Ik beoordeel die vrouwen echt niet .... je moet de kat ook niet bij de melk zetten , Iedere man kent de gedragsregels niet altijd even goed of wil ze niet kennen .
En de ene vrouw vind iets ongepast en de andere laat veel meer toe, moeilijk denk ik dan .
Eindeloze discussie he
Ja je hebt deels gelijk , eerlijk is eerlijk maar toch heb ik dit nog niet gezien aan de ingang van de Fun4two , om maar iets te zeggen.
Ah laat maar zitten , oude koeien uit de sloot halen brengt niks![]()
Welk deel vind je dan geen eindeloze discussie ...help mij aub want mijn brein snapt niet altijd even goed wat je bedoeld ....mijn schuld zenne , nie panikerenHet antwoord nee lijkt mij geen eindeloze discussie![]()
Het antwoord neeWelk deel vind je dan geen eindeloze discussie ...help mij aub want mijn brein snapt niet altijd even goed wat je bedoeld ....mijn schuld zenne , nie panikeren![]()
Ik heb 2,5 u in die rij gestaan , dus tijd genoeg gehad om te kijken wat er allemaal in de rij stond bij de leden/niet leden en de koppels gang .En wat een oordelen charlie… zo op het eerste oog in de rij. (Die ene keer dat je er in stond)
contradictie (tegenspraak)ik praat al es met mensen die ook naar Amai gaan .
Tot daar over dat oordelen , ik vertel gewoon wat ik zag ,meer niet .