Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Club Goesting is echt vergane glorie, je moet geluk hebben daar meer dan 5 vrouwen te treffen en dat is inclusief Jenste en de 70+ dame die er altijd zijn.
Dat zou kunnen , ik ben er zelf nog niet geweest en ook geen plannen om te gaan , in somde alleen maar wat mogelijkheden op .
Nu zitten we de 3de dag in Wenen en vanavond rijden we door naar Berlijn om daar te gaan feesten in de Kitkat , Insomnia en als laatste de Berghain . Clubs met ook een streng maar rechtvaardig deurbeleid en echt de moeite waard om te bezoeken 😉

Het was deze week een goede week in amai

Maandag was volop actie, we hadden een aardig groepje leuke actieve mannen om ons heen. Genoeg om af en aan bezig te zijn de hele dag.

We werden vakkundig als laatsten het bad uitgeveegd.

Dus besloten dit gisterenavond nog eens over te doen op de gb avond.

We zijn begonnen met een bevriende vrouw een goede beirt met de flogger te geven. Waarna meerdere mannen haar flink hard konden neuken.

Daarna zijn we 2x de gangbang kamer uitgeweest om vocht aan te vullen.

Thanks all voor de goede connecties.

Tot volgende keer. Let's fuck

Dat zou kunnen , ik ben er zelf nog niet geweest en ook geen plannen om te gaan , in somde alleen maar wat mogelijkheden op .
Nu zitten we de 3de dag in Wenen en vanavond rijden we door naar Berlijn om daar te gaan feesten in de Kitkat , Insomnia en als laatste de Berghain . Clubs met ook een streng maar rechtvaardig deurbeleid en echt de moeite waard om te bezoeken 😉
Als je in Wenen op vakantie bent, waarom ben je dan in godsnaam bezig een club neer te halen. Een club waar je (als ik het goed begrijp) nooit binnen bent geweest.

Geniet van je vakantie.
Oei, hier was ik al een beetje bang voor. Welke andere vergelijkbare locaties op een maandag adviseren jullie me?
Eroxx is niet vergelijkbaar volgens mij.
Er zijn betaalde dames daar en dat verandert voor mij de sfeer.
Goesting ga ik alleen naartoe op vrijdag.

De oplossing als niet lid is eenvoudig: Vroeg komen, zodat je binnen kan.

Terug
Bovenaan Onderaan