Erotic Cinema - Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Erotic cinema arnhem is kleiner dan ik dacht. Om de hoek van de kleine kledingkluisjes zit links het gay-filmzaaltje en op een stap afstand daar tegenover hetero-filmzaaltje, Het kleine gangetje tussenin bevat de gloryholes.
Dan is er nog de doucheruimte ,met glazen wand afgescheiden van de speelruimte. Er speelde lesbische scenes op tv in de speelruimte, Aangrenzend de darkroom, welke lang niet donker genoeg was, nauwelijks minder licht dan de rest. Ik ben net na opening gegaan, er waren enkel een paar (oudere) mannen waarvan sommigen met elkaar speelden. Binnen een half uurtje was ik er weg, omdat ik het koud had gekregen. achteraf jammer want op forum las ik dat ik de komst van een dame net was misgelopen.
Er was uitgebreid uitleg van de regels vooraf. Gelukkig was niemand opdringerig naar mij (ben niet gay maar maak zelfs op naakstrand soms opdringerige figuren mee). Indruk is dus wel een veilige omgeving,
 
achteraf jammer want op forum las ik dat ik de komst van een dame net was misgelopen.
Die fora van dit soort gelegenheden moet je niet geloven.
De aankondigingen van jonge paartjes/alleen gaande dames op die fora worden er op gezet door de gelegenheid zelf met als doel meer bezoekers te trekken.
Ben in Amersfoort bij een soortgelijke cinema weleens op dit soort berichten af gegaan maar helaas kwam er nooit een paartje of dame binnen.
Gewoon allemaal nep dus met als doel de omzet wat te verhogen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan