WHEM Mannen gezocht voor bezoek Gloryhole

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Interessant... misschien dat ze het voor een sexfilm willen gebruiken, maar niet vertellen? Wie weet zie je je slurf terug op tv over een paar maanden :)
 
Hoi beste mede wandelaars, ik zag deze adv verschijnen en was benieuwd of iemand contact of ervaring heeft. Het valt onder het kopje gratis sekscontact dus misschien te mooi om waar te zijn?

link: https://www.sexjobs.nl/gratis-sexcontact/mannen-gezocht-voor-bezoek-gloryhole_8425769
is helemaal niet gratis kreeg na reactie een mailtje of ik vandaag kon komen. moest wel 45 € betalen. En dan moet je nog afwachten en hopen dat er een vrouw aan de andere kant van het gat zit.
 
Ik had mezelf ook aangemeld. Inderdaad: advertentie staat onder gratis sexcontact maar er wordt 45 gevraagd mc en 65 voor pzc.

Vandaag zou de eerste keer zijn op een speciaal daarvoor ingerichte locatie ergens in het zuiden des lands, maar vanmiddag kreeg ik een mail van de organisatie dat de dame die zou komen niet is komen opdagen...

Leuk initiatief maar vrees dat dit snel weer zal doodbloeden.

L82.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan