Recensie Sofia, Wilrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofia-3263/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zie dat ze al een naamsverandering heeft gedaan voordat ik een recensie heb kunnen plaatsen.
Momenteel Wilrijk, mijn bezoek was tijdens haar passage in Mechelen.
Met veel tegenzin deze korte recensie gemaakt. Een tegenvallende ervaring wil je nu eenmaal zo snel mogelijk vergeten.



Bijnaam
No touchy, only watching

Contact & Communicatie
Na een WhatsApp berichtje krijg je snel respons met de mogelijkheden en prijzen (in het Engels).
Ze vertaald je antwoorden en af en toe antwoord ze gewoonweg in het Spaans.

Ter plaatse ben je aangewezen op Google Translate om een conversatie te houden.
Haar kennis van het Engels is beperkt.

Het bezoek zelf
Veelbelovende professionele foto's, dat moest ik eens inspecteren.
Berichtje via WhatsApp bleef niet zonder gehoor.
Wat kon ik verwachten tijdens een uur plezier en wat kan ik mij permitteren?

Sofia:
"150 hour and 100 30min.
Good sex, suck without, massage, 69, kissing, golden shower"

Vooral dat laatste kwam wel ergens goed uit. Tijdens een eerste bezoek ben ik 9 kansen vd 10 op van de zenuwen met als gevolg constant moeten plassen. Twee vliegen in één klap, waarom niet?
Eenmaal aangekomen in Mechelen, de straatnaam doorgekregen. Ik was blijkbaar niet de enige 'wandelaar' in die straat aan het ronddolen, met de neus op de smartphone om het exacte huisnummer te ontvangen.
Het leven is aan de snelle, als eerste stond ik aan de deur.

De deur gaat open en …… het is effectief de dame van de foto's dat komt opendoen in lingerie.
Hup naar de bovenste verdieping, ostentatief Sofia laten voorgaan op de beide trappen. Het was buiten nogal fris, maar mijn lichaam kwam in no time op temperatuur van het zicht alleen al.

Best wel een cosy / simplistische ontvangstruimte. Enkel geen stoel of meubelstuk om je kleren kwijt te raken. Maar daar komen we niet voor.

Handje contantje geregeld en meteen naakt op bed gaan zitten.
Ik plaats mij op de bedrand, Sofia zet wat muziek op om in de mood te komen.
Ze komt tussen mijn benen voor mij staan en draait zich om en geeft een striptease.
Ze beschikt over een strak en zacht lichaam. Mijn ogen uiteraard de kost gegeven.
Toch wel opvallend, ze heeft knakkende (heup) gewrichten. Eerst dacht ik dat het aan de vloer lag. Maar bon, zolang zij er geen last van heeft, who cares.

Mijn handen verkenden verder waar mijn ogen stopten. Ze voelt al eens aan kleine Kindness om vervolgens door de knieën te gaan en hem in de mond te nemen … met condoom.
Tegenvaller 1.
Nu ja, Sofia gebruikte genoeg variatie tijdens de BJ en ze keek wel geil in de ogen. Af en toe zelfs de penis op de tong titsen.

Via gebaren duidelijk gemaakt dat ik haar vagina wel eens wou verwennen. Maar likken of vingeren is uit den boze.
Tegenvaller 2

Ik probeer het niet aan mijn penis… euhm hart te laten komen en ik leg me op bed om een HJ te krijgen.
Lekker kwakje glijmiddel en ze laten trekken, niet slecht niet slecht.
Tijdens de HJ wil ik met haar borsten spelen, maar die zijn gevoelig. Enkel zachtjes strelen. Of nog beter, gewoon afblijven.
Tegenvaller 3

Also, don't cum on tits, okay baby?!
Tegenvaller 4

Toen kwam er plots wat glijmiddel op haar arm en been. Dit moest onmiddellijk afgeveegd worden. Precies smetvrees.
Als ik zag hoe Sofia op glijmiddel reageert, wat gaat dit zijn tijdens de 'beloofde' golden shower.
Ik liet het woord golden shower subtiel vallen. Telkens negeerde Sofia dit.
Wou mezelf ook niet opdringen en mentaal deze optie geschrapt.
Tegenvaller 5

Dit was een kantelpunt langs mijn kant. Met al de bovenvermelde tegenvallers in mijn hoofd (en een volle blaas) was ik er klaar mee.
En ik niet alleen, kleine Kindness gooide de witte handdoek in de ring.
Sofia zag wat er gebeurde en smeet zich meteen in alle verleidelijke standjes en begon zichzelf te vingeren.

Daar zit je dan. In een tweestrijd.
Je wil klaarkomen, je hebt er voor betaald. Het is een mooie dame maar haar service valt zo hard tegen….

Bye bye penetratie!
Heb mezelf dan maar klaargetrokken (in het condoom om maar niets op haar lichaam te morsen) tijdens haar solo masturbatiesessie.

Conclusie
In een zin: het is effectief de dame van de advertentie, ziet er mooi uit. Maar daar stopte het ook.
We hadden geen klik, misschien komt het daardoor.

Achteraf (toen ik terug mijn kleren aantrok) ontdooide ze wel.
Een heel gesprek in het Spaans, maar ik wou mijn Translate niet meer bovenhalen.
Ik had genoeg gezien van deze dame.

Hopelijk hebben mijn wandelcollega's meer geluk.

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan