Recensie Ruby, Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Stamgast
302
19/03/22
378
44
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen woensdag omstreeks 11.30 u naar Mabuhay. Ik wilde op voorhand Ruby kiezen omdat ze nieuw was en ik ze nog niet had gekozen. Geen review te vinden van haar, zodat ik nog meer interesse had.
Hoewel ik de lineup toch te zien kreeg, koos ik dus direct voor Ruby. Iets ouder (40 of zo), mooi voorkomen (niet slank, een C-cup waarvan ik denk dat ze niet volledig naturel zijn (maar ze voelen wel naturel aan), mooi huid met weinig tattoos. Komt can Cuba maar woont in Spanje. Ze is er nog enkele weken.
Wanneer we naar boven gaan heb ik een mooi zicht op haar volle derrière, mooi! Aangekomen in de kamer, gaan we ons eerst verfrissen waarbij ze al een kusje geeft op mijn piemel. Terug op de kamer ontkleed ze zich volledig en toch een mooi lichaal, niet slank, maar zeker ook niet dik -mijn ideale profiel. Tongen laat ze zonder problemen toe, maar niet langdurig zoals ik bij sommige andere dames gewoon ben. Maar zeker niet slecht en met volle tong. Pijpen start ze terwijl ik nog recht voor bed sta, mijn piemel was ook recht ;).
Dat doet ze toch wel goed hoor! Ondertussen speelt ze een beetje met mijn balletjes. Ze merkt dat ik graag prostaatmassage krijgt en zonder aan te dringen steekt ze enkele vingers met condoom) in mijn gaatje. Heerlijk hoe ze dat doet. Dan op bed liggen waar ze met haar toch wel grote borsten bovenop mij komt liggen. Beetje tongen, pijpen ... Ik kan wel met haar tepels spelen, maar ze zijn toch eerder gevoelig. Ze pijpt me verder, met tegelijk de prostaatmassage. Dat is toch een van de beste anale ervaringen (bij mij) in dit huis.
Wanneer we van positie wisselen en ze onder me ligt kan ik haar beffen. Mooi lippen, gewone clit ... Ze laat wel niet echt toe dat ik haar vinger, spijtig. Ik kan wel met mijn eerste kootje binnen maar daar stopt het dan. Misschien volgende keer meer geluk. Ze is alleszins zeer proper. Tijd om te neuken, en daarvoor stelt ze zelf voor om dit doggy te doen. Ok voor mij want dan kan ik haar hangende borsten vol in mijn hand nemen. Ik probeer ook met mijn duim in haar kontgaatje, dat vol openstaat voor mij, te steken en dat lukt. Ik merk wel dat ze dat liever niet heeft en ga dus ook niet verder dan het eerste kootje van mijn duim, maar is toch fijn! 😜. Na enkele minuutjes kom ik heerlijk klaar. Ze neemt de tijd om me proper te maken met de doekjes.
Spijtig dat we niet kunnen communiceren (alleen Spaans), want lijkt me een interessante persoonlijkheid met heel wat ervaring.

Ben je zeker dat het niet over deze Ruby gaat?

Terug
Bovenaan Onderaan