- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 22
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/full-sex.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik was verbaasd dat ik niets over haar kon vinden, Ruby Real, die nu in Genk ontvangt. Ik vond haar foto's erg mooi en ze had een mooi natuurlijke warme uitstraling en een lekkere pik. Ondanks dat er geen recensie was, ben ik toch naar haar toe gegaan en ze viel niet tegen. Eigenlijk vond ik haar nog mooier dan op de foto's, sierlijk, elegant en veel vrouwelijker dan ik me haar had voorgesteld. En warmer. De eerste minuten brachten we knuffelend door, heerlijk, precies zoals ik het graag wil. Eerst even verbinden, genieten van wat komen gaat en ingepalmd worden. Daarna begonnen we elkaars lichamen pas te liefkozen. Ruby neemt haar tijd, werkt geen programma af, je voelt je geen moment een nummer, maar wel haar minnaar. Wat komt dat komt, ze neemt initiatief, maar laat zich ook leiden. Haar pik wordt makkelijk stijf, een mooi lang exemplaar en ik was trots dat ik haar kon deepthroaten. We speelden, knuffelden, vreeën en kletsten, (ze spreek redelijk Engels). Toen ik uiteindelijk klaar wilde komen op haar buik en borsten, volgde zo'n explosie dat ze de volle lading in haar gezicht kreeg. Ze was verrast, lachte en de zoen die volgde werd een heerlijke spermakus, teder en opwindend. Daarna nog even knus gedoucht samen. Wat een prachtmeid.