• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Ruby, Utrecht 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Komar

Vaste klant
235
30/10/24
136
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3121606-ruby
De advertentie van Ruby op Kinky dateert al vanaf augustus 2025. Toen ze weer terug naar China was heeft haar baas nog een invaller onder haar advertentie laten werken. Nadien was de advertentie een half jaar niet in beeld, tot een paar dagen geleden. Ik heb haar bezocht om te zien of de echte Ruby weer aan het werk was.
Het was inderdaad Ruby, inmiddels wel minimaal 5 jaar ouder dan op de foto 's. Ik schat haar op ca 35 jaar. Ze heeft nog steeds een mooi normaal figuur. Een knappe vriendelijke meid. Ze ontving mij in een fraaie kleine studio. Een douche werd aangeboden. Kortom de locatie en hygiëne waren prima.
Pijpen deed ze vol overgave, maar er zijn er die het beter kunnen. Ze ging geduldig langdurig in alle bochten en standjes om zich te laten beffen en neuken. Ze gebruikte heel weinig gel en is behoorlijk strak, dus voor je het weet kan je hoogtepunt al weer gepasseerd zijn.
Voor mij een uitstekend bezoek. Maar ze kust niet en knuffelen is minimaal. Voor mij geen groot probleem, maar als je op zoek bent naar een GFE, dan kan je beter iemand anders bezoeken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3121606-ruby#overview
Totale kosten (in euro)
200
Ze ontvangt in een nette kamer. Is zeker opwindend gekleed, met haar borsten mooi opgediend. Is ze de dame van de foto's maakt me niet zo uit. Ze ziet er lekker geil uit! Daar gaat het om. Jammer dat ze weinig Engels spreekt, maar met wat gevinger komen we er ook uit. De dame heeft lekker borsten die echt zijn. Dat ze een beetje hangen, hou ik juist van.
Misschien wel van de opwinding waren haar tepels lekker groot en hard. Zij had mij lul erg snel op oorlogssterkte, en pijpt lekker diep.
Kort daarna was haar poes aan de beurt, lekker strak maar als hij eenmaal er in zit, kan je haar hard nemen op het rand van het bed.

Zeker de moeite waard, en ze zal nog wel vaker bezoek krijgen.

Je kan er makkelijk douche en geeft een goede massage weg!

Tot de volgende keer!!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen