WHEM RVP Made algemeen ervaringen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3151

Wandelaar
80
19/09/21
82
Omdat ik bij het wandelen in omgeving dordrecht\rotterdam bij mijn vaste privehuizen op het moment het aanbod niet top vind, wil ik dit privehuis een keer bezoeken. Ik was benieuwd naar de ervaringen van de forumleden hier. Ik heb al wel wat recensies gelezen op dit forum. De agenda op de site lijkt in ieder geval voldoende keuze aan te geven.

Waar ik zelf benieuwd naar ben:
Wat zijn de leeftijden van de dames? Ik ben vooral op zoek naar de dames rond mijn leeftijd (20-30). Op de site worden de leeftijden niet vermeld.
Doen veel dames aan zoenen? Of moet je dit bij de dames extra betalen?
Als je hier op de bonnenfooi langs gaat heb je dan nog wel een beetje keuze?
 
van binnen een modern privétuin, althans, dat vind ik. Aanbod voor zomaar binnenlopen varieert heel erg en is echt afhankelijk van de waan van de dag.
Nadeel vind ik wel dat ik het gevoel heb dat je echt zichtbaar bent. Je moet door de voordeur naar binnen en je hebt best kans om andere wandelaars tegen te komen.

Dames dienblad er bezocht heb zijn toppers en allen van de andere kaliber. Gewoon eens gaan en uit proberen. Ik kan je Tineke, Angel of Chantal aanraden. Met allen gezoend en niks extra's hiervoor betaald.
 
Kom hier ook met enige regelmaat.
Van de dames die er nu werken zijn Eva en Britt wel mijn aanraders. Had er meer, maar sinds Corona pandemie zijn er flink wat dames verdwenen. Ook genoeg nieuwe namen bijgekomen maar met de meeste heb ik nog geen kennis kunnen maken.
Leeftijd van de dames ligt voor het grootste deel tussen 25-35.

Op goed geluk binnenstappen zou ik in ieder geval niet op een zaterdag doen. Dan was het voor Corona vaak genoeg zo druk dat je niet aan de beurt kwam, maar tegenwoordig hebben ze op die dag vaak ook minder dames aanwezig...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.378
Berichten
746.766
Leden
34.367
Nieuwste lid
Rien
Terug
Bovenaan Onderaan