- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/saab-no-tabou.html
- Totale kosten (in euro)
- 220
Vanavond deze dame bezocht en ik heb mij dat zeker niet beklaagd. Charmante leuke dame van frans/Algerijnse origine, geboren en getogen in Brussel. De dame doet wat ze adverteert en doet dat met overgave en geniet er ook van. Mij´ algemene beoordeling zou eigenlijk 4 ,5 ster moeten zijn.
Telefonisch contact en dan via WA/sms ging vlot. Ook de sociale interactie is uiteraard een bonus. Last but not leest ook correct: 1 bepaalde menu optie was vooraf betaald maar kwam niet aan de orde en dat heeft ze me netjes terugbetaald. Kortom een leuk Arabisch contact bijgevoegd aan mijn agenda en de dame ziet me zeker nog terug, cocktail van grote goesting en GFE
Telefonisch contact en dan via WA/sms ging vlot. Ook de sociale interactie is uiteraard een bonus. Last but not leest ook correct: 1 bepaalde menu optie was vooraf betaald maar kwam niet aan de orde en dat heeft ze me netjes terugbetaald. Kortom een leuk Arabisch contact bijgevoegd aan mijn agenda en de dame ziet me zeker nog terug, cocktail van grote goesting en GFE