Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand mij in het kort zeggen wat ik mag verwachten?
Het is niet je standaard gangbang met constant actie, meer 1 op 1 actie met een paar mannen die erbij liggen, of sommigen zelfs half uur liggen pitten 😅
Het is dan ook van 12-17 dus tijd zat om je ding te doen.
Vindt de sfeer relaxed, kom er graag, het is ook nog bijna om de hoek bij mij 😁
 
Laatste keer was de gangbang als uitzondering op een vrijdagmiddag. Normaal gesproken is het op een maandag. Aanwezig waren Isaura, Ina en Esther. 3 verschillende dames dus afwisseling genoeg. Gedurende de middag waren er zo'n 25 man schat ik. Bij elke dame zit meestal 2 man. 1 man wordt door de dame lekker bediend. Pijpen en neuken in verschillende standjes. Ik hou ervan om er lekker tussen te liggen en aan de borsten, billen te zitten. Ook als er een man gepijpt wordt dan lekker de kut van de dame vingeren. Het kan er allemaal in een rustige sfeer. En natuurlijk ook zelf gesext. Die middag 2x hp. Truuk blijft om het zo lang mogelijk uit te stellen voor maximaal plezier.
De dames:
Isaura gaat er helemaal voor. Ze weet precies wat lekker is. Ze pijpt en masseert lekker langzaam, dus super genieten.
Ina is meer van het stevige werk. Wat een inzet. Ze kreunt constant als ze stevig geneukt wordt, wat in de hele bar te horen is.
Esther is een lieve mooie dame die zich lekker laat neuken. En pijpen is ook zalig.
Kortom een paar uur plezier. Met afwisselen tussen geile sex actie op de matrassen en wat drinken bij de bar en ondertussen de actie aanschouwen.
En natuurlijk niet vergeten om een heerlijke gehaktbal te eten. De service door de gastheren was weer zoals altijd heel erg goed.
Tot weer een volgende keer!
 
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Ina eruit ziet. Uit de foto die op de affiches staat is lastig haar uiterlijk op te maken. Hoe oud zou ze ongeveer zijn en wat voor een figuur heeft ze? Zou je haar eens willen omschrijven?
 
Wel wennen denk dat er mannen aan de bar zitten te gleuren terwijl je bezig bent
Dat is juiste de hele kik van zo'n gangbang. Kijken en bekeken worden. Als je zelf bezig bent dan is er echt geen gêne door de hele geile setting.

En Ina….
Een hele spontane leuke dame. Licht getint. Stevige grote borsten met priemende tepels. Mooie bos krullend zwart haar. Leeftijd weet ik zo niet en ga ik me niet aan wagen. Figuur is prachtig stevig maar zeker niet té. Foto klopt, want zo ziet haar lekkere achterwerk er uit. Ze doet veel doggie, dus goed kunnen zien 😛
 
Laatst bewerkt:
Tja…Joke blijft vanaf de zijlijn commentaar geven. Doet zelf niet meer mee, maar in het verleden zalig laten pijpen door haar in Dedemsvaart met haar zuigtongmondje.
Blijven doen hoor, Joke. Leuk!
Idd zelfde ervaring, de beste pijpster die ik gehad heb. Ze heeft met haar tong mij heerlijk laten komen in haar mondje. Joke blijft een topper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan