Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even ter info: maandag 16 december was de laatste keer in deze locatie. Eigenaar sluit de winkel.

Vond het altijd een leuke locatie! Tijd terug dat ik er de laatste keer was, maar de eigenaar zal altijd een speciaal plekje in mijn herinnering houden.

Klopt, Sabayland staat te koop, Erik 74 jaar oud moet met pensioen, zoon geen interesse om het voort te zetten.
Maar blijft nog wel open voor de parenavond, anders raakt hij zijn vergunning kwijt.
Hopelijk vindt hij snel een koper.
Ben er altijd met plezier geweest.
Wens hun het allerbeste 😌

Vanmiddag geweest .. mijn 1ste GB ! Erg leuk met leuke dames ! Zeker een aanrader nog eens te doen. Gehaktballen waren er niet .. maar meer dan voldoende andere snacks en drankjes !!! Ben zo'n 1,5 uur geweest en heb met heerlijk vermaakt 😇
Hoe was de sfeer? Ben ook geïnteresseerd in deze locatie en heb ook nog nooit iemand betaald voor seks en zeker geen gangbang. Lijkt me enorm geil. Met hoeveel mannen ben je daar normaal gesproken? Ben een beetje een kat uit de boom kijker, wordt je een beetje aangemoedigd om mee te doen? Is alles met condoom?

Vanmiddag geweest .. mijn 1ste GB ! Erg leuk met leuke dames ! Zeker een aanrader nog eens te doen. Gehaktballen waren er niet .. maar meer dan voldoende andere snacks en drankjes !!! Ben zo'n 1,5 uur geweest en heb met heerlijk vermaakt 😇
Hi Bladell, fijn dat je het leuk hebt gehad op je eerste feest en dat je je geweldig vermaakt hebt. Dat de snacks voldoende waren enzo;
Zou je zeggen dat we allemaal naar Sabayland moeten op basis hiervan🤷🏻‍♂
Kun je ook vertellen hoe je je verders vermaakt hebt? Of zat je aan de bar snacks te eten?

Hi Bladell, fijn dat je het leuk hebt gehad op je eerste feest en dat je je geweldig vermaakt hebt. Dat de snacks voldoende waren enzo;
Zou je zeggen dat we allemaal naar Sabayland moeten op basis hiervan🤷🏻‍♂
Kun je ook vertellen hoe je je verders vermaakt hebt? Of zat je aan de bar snacks te eten?
Hi, er waren 4 dames aanwezig , circa 10mannen ( was een beetje komen en gaan ). Ff aan de bar de kat uit de boom gekeken tot 1 van de dames me vroeg op de matras .. daar elkaar heerlijk verwend 😇 ( alles safe ) ondertussen kwam een andere dame naast me liggen en sabbelde ook wat mee. De dames deden super hun best, en je mocht je ging gang ( zoenen, vingeren , pijpen , neuken hele pakket was geen probleem ) en waren ook altijd wel bezet door 1 of 2 mannen. Was geen super orgie, maar iedereen wasmlekker bezig of keek mee.

Gelukkig geen kaas gezien .. en een kroketje bij vertrek meegenomen 🥳

Terug
Bovenaan Onderaan