Ivermectine
Newbie
- 24
- 11/12/21
- 12
Wie zie ik donderdag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee. Is dit een quiz? Sinterklaas misschien?Wie zie ik donderdag?
Niet dicht, stond/staat te koop.Serieus? Dacht dat die locatie dicht was...
Ik lees niks op hun websiteMorgen, 15 mei in Sabayland weer een gangbang met Isaura & Friends én een amateurdame
Bekijk bijlage 326270
Zie dat de hele website veranderd is, misschien nieuwe eigenaren erop.Ik lees niks op hun website
Hoe was de sfeer? Ben ook geïnteresseerd in deze locatie en heb ook nog nooit iemand betaald voor seks en zeker geen gangbang. Lijkt me enorm geil. Met hoeveel mannen ben je daar normaal gesproken? Ben een beetje een kat uit de boom kijker, wordt je een beetje aangemoedigd om mee te doen? Is alles met condoom?Vanmiddag geweest .. mijn 1ste GB ! Erg leuk met leuke dames ! Zeker een aanrader nog eens te doen. Gehaktballen waren er niet .. maar meer dan voldoende andere snacks en drankjes !!! Ben zo'n 1,5 uur geweest en heb met heerlijk vermaakt![]()
Hi Bladell, fijn dat je het leuk hebt gehad op je eerste feest en dat je je geweldig vermaakt hebt. Dat de snacks voldoende waren enzo;Vanmiddag geweest .. mijn 1ste GB ! Erg leuk met leuke dames ! Zeker een aanrader nog eens te doen. Gehaktballen waren er niet .. maar meer dan voldoende andere snacks en drankjes !!! Ben zo'n 1,5 uur geweest en heb met heerlijk vermaakt![]()
Had je ook kaassouffles?Vanmiddag geweest .. mijn 1ste GB ! Erg leuk met leuke dames ! Zeker een aanrader nog eens te doen. Gehaktballen waren er niet .. maar meer dan voldoende andere snacks en drankjes !!! Ben zo'n 1,5 uur geweest en heb met heerlijk vermaakt![]()
Hi, er waren 4 dames aanwezig , circa 10mannen ( was een beetje komen en gaan ). Ff aan de bar de kat uit de boom gekeken tot 1 van de dames me vroeg op de matras .. daar elkaar heerlijk verwendHi Bladell, fijn dat je het leuk hebt gehad op je eerste feest en dat je je geweldig vermaakt hebt. Dat de snacks voldoende waren enzo;
Zou je zeggen dat we allemaal naar Sabayland moeten op basis hiervan♂
Kun je ook vertellen hoe je je verders vermaakt hebt? Of zat je aan de bar snacks te eten?