Recensie Sabina Coevorden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekkerlekker

Newbie
4
24/05/22
4
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/zin-in-een-lekkere-spannende-massage_8058040
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Sabina geweest voor een erotische massage. Exacte adres is overigens niet Coevorden maar net over de grens in Emlichheim. Ze woont mooi, heeft beneden in haar woning een aparte massage ruimte alles keurig en schoon. Het is een welbespraakte en nette dame. Ze is wel stevig/mollig met een behoorlijke kont. Begint met de rug te masseren niet hoogstaand maar ook niet slecht. Ze gaat opzichtig tegen je aan staan. Eenmaal op mijn rug liggend gaat ze aardig snel richting de inmiddels aardig stijve jongeheer waar ze heel goed raad mee weet. Ze heeft inmiddels haar borsten ( enorm met giga tepels ) ontbloot en legt die aardig in je gezicht , best lekker en je mag er naar hartelust mee spelen. Ze bleef heerlijk bezig en toen ik met haar billen aan de gang ging draaide ze wel zo dat mijn hand voor ik er erg in had in haar slip zat en even later was ik haar lekker aan het vingeren. Ze kreunde erover en het sopte binnen no time. Ben heerlijk klaargekomen, geen top massage maar was ondanks dat ik haar persoonlijk te dik vond best heel geil.


Iemand anders ervaringen ?
 
deze
Volgens mij is dit toch echt een andere dame....

Heet iemand de laatste tijd nog contact met Sabina gehad? Heb haar advertentie al lang niet meer gezien.
En ja, telefoonnummer heb ik natuurlijk niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan