Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar het werd wel verwijderd dan?Dat is ook al door iemand gevraagd in het stamcafé, maar kan volgens mij beter worden gevraagd in het topic "tips, vragen" of door een dm naar admin te sturen.
Jammer dat het niet eerst gemeld wordt danIk kon het niet meer vinden, dus waarschijnlijk verwijderd.
Aan ons? LolAan wie zou dat dan gemeld moeten worden?
Aan wie? Doe ik toch hier. Maar ja blijft dit hier dan staan, das nog de vraag. Hier wordt vaak veel gewist.Aan alle leden? Dat lijkt me onzin.
En nogmaals, vraag het gewoon na als je het wil weten.
Jammer maar helaasDat haar topic is verwijderd zal waarschijnlijk op vraag van haar zelf zijn geweest. Is al een paar dagen niet aanwezig dus kans bestaat dat ze terug weg is.
In ieder geval is dit niet de juiste plaats, maar ik heb al aangegeven hoe je het beste navraag kan doen.Aan wie? Doe ik toch hier. Maar ja blijft dit hier dan staan, das nog de vraag. Hier wordt vaak veel gewist.
Misschien is het inderdaad onder haar stand, om daar te blijven. Maar ik had gehoopt dat ze er even zou blijven. Helaas blijkbaar