WHEM Sabine, Hoensbroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet er een stuk beter uit dan op de foto's, geen probleem gehad met de betaling kreeg zelfs korting ivm warme weer 120 voor 1 uur, we zijn allebei aan onze trekken gekomen. IS alleen een rommelig zooitje, maar zij/hij is pas verhuisd
 
Geen aanrader! Op zich niet onvriendelihk en ziet er beter uit dan de foto's op kinky.
Maar na binnenkomst moesten we even wachten op iemand die "iets kwam brengen". Hij/zij met mijn geld naar beneden en kwam terug met coke/crack die hij voor mijn neus ging roken.
Toen uitgekleed, wel een lekker lijf, maar ik had al niet veel zin meer. Neuken ging sowieso niet bij een eerste date… ??
Uiteindelijk maar laten pijpen en weg, nooit meer.
Vooral niet toen ok later die dag een appje ontving met een heel verhaal en een verzoek om twintig euro te lenen..
Wees gewaarschuwd..
 
Geen aanrader! Op zich niet onvriendelihk en ziet er beter uit dan de foto's op kinky.
Maar na binnenkomst moesten we even wachten op iemand die "iets kwam brengen". Hij/zij met mijn geld naar beneden en kwam terug met coke/crack die hij voor mijn neus ging roken.
Toen uitgekleed, wel een lekker lijf, maar ik had al niet veel zin meer. Neuken ging sowieso niet bij een eerste date… ??
Uiteindelijk maar laten pijpen en weg, nooit meer.
Vooral niet toen ok later die dag een appje ontving met een heel verhaal en een verzoek om twintig euro te lenen..
Wees gewaarschuwd..
120 per uur verdienen en dan nog moeten lenen... Dan ben je gewoon zwaarverslaafd!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan