Recensie Sabrina, het Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Wandelaar
70
05/06/25
116
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/kendal/
Totale kosten (in euro)
110+50
Sabrina zag er leuk uit met haar mooi donkere ogen, lang bruin haar en petite figuur. Volgens de site is ze 34, dat kan kloppen maar het kan ook een paar jaartjes meer zijn, ik ben daar nooit zo goed in. Zij schatte mij ook meer dan 10 jaar jonger in, nu zeggen ze misschien allemaal maar aardige dingen, maar ik vond dat we wel een klik hadden. Ze is een leuke vrouw, vrolijk, rustig maar toch actief tijdens de sessie. Ze komt uit Chili maar met roots half Chili half Peru. Die had ik nog niet op mijn lijst staan. Ze woont in Barcelona en is maar tijdelijk bij het Landhuisje. Later die dag vloog ze ook nog even naar Barcelona voor het weekend. Maandagmiddag is ze er weer voor de rest van de week, maar misschien komt ze na september niet meer terug, dat zou jammer zijn.

Gekozen voor 45 minuten omdat het de eerste keer was. Gevraagd naar extra's zei ze dat ze geen aparte extra's doet, maar gewoon alle extra's voor een totaalprijs. Ze moest even denken en kwam toen uit op 100 Euro. Dat vond ik wat veel aangezien ik eigenlijk alleen tongzoenen wilde. Toen zei ze dat 80 Euro ook kon. Toen ik zei dat ik de kamer voor 45 minuten wilde boeken kwamen we uiteindelijk uit op 50 Euro voor de extra's, voor "van alles wat". Achteraf was dat prima, want wat zich ontspon was een heerlijke sessie met veel aanraken, kussen, tongzoenen, likken, zuigen en noem maar op, een complete GFE.

De prijs voor extra's is toch wel een lastig punt. Misschien als we niet zo'n klik hadden gehad was het duurder geweest en had ze niet zo haar best gedaan. Dus mocht iemand anders haar bezoeken dan is dat geen garantie dat die hetzelfde aangeboden krijgt, dat geldt voor iedere dame en contact misschien wel.

Alhoewel ik me ook erger aan geld vragen voor extra's is het voor de dames wel begrijpelijk. Bij diverse privéhuizen krijgen ze de helft van de opbrengst van de kamer, dat zou in dit geval dan 55 Euro zijn. Dus 50 Euro voor de extra's betekent dan dat iemand het dubbele eraan over houdt. Sabrina liet zich dan ook overal lekker aanraken, ze hield er zelf van als ik aan haar tepels zat, in haar hals zoenen en beffen. Achteraf was dit totaalpakket van 50 euro dan ook prima, als je alleen voor tongzoenen en pzc betaalt doen ze waarschijnlijk moeilijk als je ze op andere plaatsen aanraakt.

We begonnen met een gezamenlijke douche waarin we elkaars lichaam al konden verkennen. Ze is een kop kleiner dan mij, dus van achteren kon ik haar heerlijk vastpakken, in haar nek kussen en haar kontje is heerlijk om te zien, haar borsten zijn voor mij prima (niet groot) dus je kunt ze lekker vasthouden. Ze nam zelf ook veel initiatief met aanraken en kussen en tongzoenen. Op bed lekker knuffelen en weer kussen en tongzoenen. Ik moest me echt inhouden om niet te snel te komen. Vervolgens pzc en toen vroeg ze zelf of ik ook van 69 houd, daar zeg ik dan geen nee tegen, heerlijk...

Diverse keren moest ik haar vragen even rustig aan te doen zodat ik niet kwam. Toen ze vervolgens bovenop me zat in cowgirl en mijn penis in haar nam en begon te bewegen kon ik het op een gegeven moment niet meer tegenhouden. Ik vroeg haar of 2 keer komen ook kon (even later was ik weer hard door al het aanraken en kussen) maar dat was alleen als ik 1 uur zou boeken, dus dat doen we dan de volgende keer maar. Ik heb haar helaas ook niet in reverse cowgirl gezien met haar lekker kontje, maar dat lijkt me ook heerlijk.

Er was inmiddels een half uur met veel intimiteit verstreken. We gingen verder met knuffelen en zoenen en toen bood ze een massage aan, dat deed ze ook heel goed. Toen nog even snel douchen om de massageolie af te spoelen en helaas zat het er op.

Een zeer geslaagde ervaring dus en ze vroeg mij nog of het mij bevallen had en of ik nu lekker ontspannen was. Daar kon ik alleen maar volmondig ja op antwoorden natuurlijk. Was dan alles perfect ? Nee, natuurlijk niet : haar Engels kon beter maar was voldoende, sommigen zouden zeggen dat haar tanden wat minder zijn, ze heeft 2 tattoos van achteren, maar het stoorde mij niet alhoewel ik normaal niet van tattoos hou, tijdens het tongzoenen smaakte het wat melkachtig, ze was geschoren maar had wat stoppels wat je tijdens de 69 voelde, maar het was even goed lekker en haar kutje smaakte wel heerlijk..

Dus wat puntjes waardoor het niet helemaal perfect was, maar dat is het nooit. Dat compenseerde ze ruimschoots door haar enthousiasme en initiatief. Het voelde als een perfecte GFE, dus van mij krijgt ze 5 sterren !!!

Terug
Bovenaan Onderaan