Recensie Sabrina, Lovely Prive, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BoBo75

Newbie
Forumpionier
11
08/07/21
12
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8751254-sabrina
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen zaterdag avond op de bonnefooi naar binnen gelopen bij Lovely Prive.
Er waren 4 dames beschikbaar en heb gekozen voor sabrina.

Sabrina is een goed verzorgde blonde jonge dame met mooie ronde billen, fikse (nep) borsten en geholpen lippen.
Ze spreek zeer beperkt Engels en is volgens mij zeker niet Spaans (zoals in de ad gesuggereerd) maar eerder Oekraïens of iets dergelijks.

Ik vond het een erg mooie en vriendelijke jonge dame met een meer dan prima service.
Ik zou er voor terug gaan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8751254-sabrina#overview
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen week eindelijk Sabrina kunnen bezoeken want de agenda hij lovely prive klopt vaak niet.

Lovelyprive ligt in een straat met herenhuizen en er waren mensen met hun auto voor de deur aan het inladen dus die zien dar je dit huis bezoekt. Ik benoem dit voor wandelaars die dit vervelend vinden. Als je binnenkomt ben je gelijk in de ontvangstruimte met de zitkamer ende trap omhoogvwaar de kamers zijn. Ik zat er met andere wandelaars die allemaal 30 minuten deden, ik eigenlijk altijd minimaal een uur. En Sabrina kwam op een gegeven moment naar beneden en dan zie je welke wandelaar er uitgelaten wordt en die daar net voor jou in haar roompot heeft zitten roeren. Ik heb mijn hoofd de andere kant op gedaan zodat ik het niet hoefde te zien.

Daarna ging ze nog even achter het gordijn in de zitkamer en een paar minutenlater kwam ze me halen. Leuke vrolijke verschijning zoals op de foto's zij het iets mInder strak met klein buikje maar nog steeds mooi om te zien. Ze is een rustige persoonlijkheid waar ik best redelijk in het engels gesprek kon voeren. Na het douchen het bed op en kwam ze naar me toe met gelijk een heerlijke tongzoen en dan merk je een vrouw met passie die gelijk het initiatief neemt. Heerlijke liggen zoenen, ik werd lang gepijpt en daarna was het mijn beurt voor een uitgebreide befbeurt. Ze gaf me goede feedback op welke plekjes ik moest zijn en daarna trok ze me omhoog gelijk de missio in en kneedde ze mijn harde vriend met haar spieren. Wat heerlijk, daarna in doggy en toen het cd volgespoten. Daarna nog relaxen en de tijd vol maken met wat gesprekjes die best goed qua engels verliepen.

Uiteindelijk toen ik werd uitgelaten zat er niemand in de zitkamerer en ik kreeg nog een lekkere afscheidszoen. Al met al een hele goede ervaring, en hoewel ik wat minder van neptieten en lippen ben was dit een erg goede gfe ervaring en gewoon een potje heerlijk sexen. Z,eker voor herhaling vatbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan