Recensie Sabrina (ROE) GoldenSun Privé, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
689
10/05/22
572
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4119159-sabrina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bijgaand een korte recensie van mijn bezoek aan Sabrina. Had haar op Kinky gevonden, omdat ik val op superslanke meiden met cup B, A, AA.

PZC matig, vingeren mag niet….stond na 45 minuten weer op straat…..had voor 60 betaald….

Herhalingsgevaar: minder dan 50%

Disclaimer: smaken verschillen, ook in Rotterdam…..
 
Ik heb absoluut een slechte ervaring met jongere Oost-Europese dames. Altijd hetzelfde verhaal, seks zonder passie, veel haast, nergens zin in.... Als je bent bij Goldensun kan je beter kiezen voor Moi of Cindy. Aziatishe vrouwen of Latinas zijn veel beter? Maar dat is mijn ervaring.....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bijgaand een korte recensie van mijn bezoek aan Sabrina. Had haar op Kinky gevonden, omdat ik val op superslanke meiden met cup B, A, AA.

PZC matig, vingeren mag niet….stond na 45 minuten weer op straat…..had voor 60 betaald….

Herhalingsgevaar: minder dan 50%

Disclaimer: smaken verschillen, ook in Rotterdam…..
Ik kom al heel lang bij Sabrina en heb totaal geen klagen. We hebben goede sex samen en er is ook een klik tussen ons. Dus snap niet niet wat andere mannen te klagen hebben. Voor mij herhalingsgevaar erg groot. Dus als je voor slank en een mooie jonge vrouw gaat is Sabrina een aanrader. En het Privehuis Golden Sun is ook erg gezellig. Ook heel wat waard in deze tijd.
 
Ik kom al heel lang bij Sabrina en heb totaal geen klagen. We hebben goede sex samen er is ook een klik tussen ons. Dus snap niet wat anderen mannen te klagen hebben. Voor mij herhalingsgevaar erg groot. Dus als je voor slank en een mooie jonge vrouw gaat is Sabrina een aanrader. En het Privehuis Golden Sun is ook erg gezellig. Ook heel wat waard in deze tijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een trio gehad met Sabrina en luna bij goldensun in Rotterdam. Wat een leuke en lieve dames. Heb me lekker laten verwennen door deze dames. Lieten zich lekker vingeren en beffen. Is voor vertaling vatbaar. Aan het eind lekker samen douchen met luna.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan