Sabrina, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PK010

Newbie
Forumpionier
8
13/07/21
1
Heren, vorige week telefonisch een afspraak gemaakt met Sabrina uit Rotterdam.
Ze vroeg me om op een bepaalde tijd naar een wijk (Hillegersberg) in Rotterdam te komen alwaar ik voor de afgesproken tijd het juiste adres per SMS zou ontvangen
"Zou" want op de afgesproken locatie aangekomen en ruim een uur geduldig heb gewacht had ik nog steeds niets ontvangen :cautious:
Dan maar even bellen, en je raad het al nummer werd geblokkeerd.

Jammer deze dame is helaas niet van het nakomen van afspraken, zonde van je tijd.

Greetz PK010
 
Ik denk dat je er niet veel aan gemist hebt. Op het oude Hookers forum werd al eens geschreven dat ze écht op leeftijd is en ontvangt in een soort bejaardenflat.
 
In een "wie heeft er ervaring met?" onderwerp over haar heb ik mijn ervaring met haar ook gedeeld. Ik vond het maar een vreemde dame. Ik belde haar op voor een afspraak. Dit was mogelijk, alleen de vraag of ik haar over 10 minuten kon terugbellen. Ik wachten en daarna bellen: geblokkeerd. Nou ja dan toch niet? rare actie.
 
In een "wie heeft er ervaring met?" onderwerp over haar heb ik mijn ervaring met haar ook gedeeld. Ik vond het maar een vreemde dame. Ik belde haar op voor een afspraak. Dit was mogelijk, alleen de vraag of ik haar over 10 minuten kon terugbellen. Ik wachten en daarna bellen: geblokkeerd. Nou ja dan toch niet? rare actie.
Misschien vind ze het wel opwindend hoeveel mannen langs willen komen, en kapt ze het zo af.
 
ik smste haar voor een afspraak vroeg of ze hakken of zo aan kon doen antwoord: ik cancel de afspraak kost me teveel tijd om om te kleden ...:ROFLMAO: ik dacht bij mezelf wat voor een gaar wijf is dit????? maar aan de reacties hier te zien ben ik niet de enige die zo over haar denkt . Ben toen naar andere dame geweest anabella prima vermaakt.
 
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Ik had haar gebeld en een afspraak gemaakt voor een uur incl pijpen destijds 65 euro. Ze deed geen intiem. Ze vertelde toen vooral camwerk te doen. Dame is rasechte rotterdamse en ziet er als op de foto. Echt geil was het niet. Heel levens verhaal gehad. Jammer was dat ze een kat met lang haar had. Zat onder de witte haren.

Kortom prima als je voor weinig geld een pijpdate wil van een half uur. Niet de mooiste maar ook niet de lelijkste. Verwacht geen geile date.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan