Recensie Sabrina, Westerlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soaker

Wandelaar
37
27/01/22
18
7
Eén van mijn vreemdste ervaringen ooit: groezelig appartement, vuile meid die totaal geen moeite doet je op je gemak te laten voelen.
ik kwam binnen en ze zei: kleren uit en ga maar op bed liggen, honderd euro eerst betalen.
Sabrina zelf ziet er mager, ongezond en lusteloos uit, en ik zei dat ze 'bij nader inzien mijn type niet was'.
ze zei: 'wat had ge dan verwacht, angelie jolie?'
ik: 'op zijn minst'
zij: 'kom jong, bolt het af' 😬
ik ging buiten en kwam in de gang een flatbewoner tegen die vroeg 'wat ben je daar gaan doen?'
ik antwoordde niet, en die persoon bleef me naroepen.
blij dat ik buiten was.

 
Eén van mijn vreemdste ervaringen ooit: groezelig appartement, vuile meid die totaal geen moeite doet je op je gemak te laten voelen.
ik kwam binnen en ze zei: kleren uit en ga maar op bed liggen, honderd euro eerst betalen.
Sabrina zelf ziet er mager, ongezond en lusteloos uit, en ik zei dat ze 'bij nader inzien mijn type niet was'.
ze zei: 'wat had ge dan verwacht, angelie jolie?'
ik: 'op zijn minst'
zij: 'kom jong, bolt het af' 😬
ik ging buiten en kwam in de gang een flatbewoner tegen die vroeg 'wat ben je daar gaan doen?'
ik antwoordde niet, en die persoon bleef me naroepen.
blij dat ik buiten was.

Nog maar eens het bewijs dat foto's geen hol zeggen. Ik ga daarom alleen nog maar af op recensies of bezoek vaste dvp's. En daarom is dit forum een zege.langs de andere kant doen echte toppers ook geen halfuurtjes en als ze het doen meer aan 130 tot 150 euro
 
Deze stond ook al een hele tijd op mijn radar , ik heb er al eens een paar keer naar gebeld maar ze neemt niet op ... bedankt om uw ervaring te delen !
Doet ze alleen massage of is er meer mogelijk?
 
Hallo allen, ik vermoed dat ik een dik jaar geleden bij dezelfde dame ben geweest. In appartement in Zammel waar ik ook terug gedraaid ben na veel beloftes aan de telefoon en nette afspraken. De telefoon bleek door haar jongere vriendin te zijn gevoerd. Deze vriendin zat tijdens mijn bezoek op het plat dak naast het appartement waar ze zich schuil hield tot het bezoek zou zijn afgelopen. Gezien ik weigerde kwam ze ineens uit het niets via het raam in de kamer gesprongen en zo werd de discussies nog feller aangezien ik haar weigerde.Totaal gekke situatie die ik na 20 jaar nog niet had meegemaakt. Het ging zover dat ze voor de uitgang ging staan en ik hun geld moest geven om buiten te gaan……
Enfin wees op jullie hoede zou ik zeggen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan