Recensie Sacha, House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.449
09/12/21
2.503
54
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog maar eens bij House of Pleasure geweest. Kwam vanuit Lanaken. Waar vroeger langs de baan tussen Lanaken en de Nederlandse grens voorbij Maaseik/Kessenich de ene na de andere cabardouche zag, is het nu maar triest gesteld.

Ik telde een rendez-vous hotelletje bij Elen (Dilsen-Stokkem), Fra Mauro en Angel tussen Maaseik en Kinrooi en House of Pleasure dan.

Het was druk en chaotisch binnen. Je kunt er van vinden wat je wilt van House of Pleasure, maar klanten hebben ze daar wel. Er stonden nog wat klanten in de ontvangsthal en er waren een aantal dames bezet. De dame die het een beetje regelde liep de benen onder haar gat vandaan. Liefst had ik haar gehad, maar ze wachtte op een klant die zo slim was een afspraak te maken. Dame in kwestie is Gabriella.

Daarna werden er 3 dames aan mij voorgesteld: Sacha, Valentina en Angel. Micha, waar op dit forum veel over wordt geschreven, was er wel, maar was bezet naar zeggen van Gabriella.

Gekozen voor Sacha. Volgens de site 23, maar daar mag je toch wel enkele jaren bij tellen. Zelf zei ze 29 te zijn. Dat zou kunnen kloppen. Zegt uit Spanje te komen, maar volgens mij uit Zuid-Amerika.

Goed. Gekozen voor een half uur. Kwam vooral om me eens goed af te laten zuigen. Pijpen kan ze wel deze Sacha. Omdat in haar mond klaarkomen niet in het pakket zat, er maar een rubbertje omheen laten doen en het doggy afgemaakt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een tijdje geleden ook bij Sasha geweest, vergeten een review te schrijven dus dat doe ik nu :LOL:.

Sasha is een leuke dame die bij mij met vol overgaven deed tongzoenen.
De seks en het pijpen was ook allemaal goed.
Sasha verdient wel betere foto's op haar profiel, ze zijn nogal onduidelijk.
ik vond haar zelf zeer aantrekkelijk.
Zeker de moeite waard om haar eens te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan