Recensie Sakura, Darling Thai, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://darlingthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van posts over Sakura zelf eens polshoogte gaan nemen. Ouder dan op haar foto's maar nog altijd mooie dame. Moet inderdaad op jongere leeftijd stunning beauty geweest zijn. Zag zoals een medewandelaar opmerkte dat ze haar lippen gepimpt had maar stoorde mij niet echt.Heel vriendelijke, correcte dame ook trouwens.

Massage zelf was goed. Niet zo maar wat gewrijf. Het erotisch gedeelte was ok. Had ook gekozen voor PZC en dat deed Sakura prima. Als ze trouwens op je gaat zitten en heen en weer beweegt... leuke ervaring. Deel niet de waauw- mening van anderen, maar is natuurlijk heel persoonlijk. Hoe dan ook, Sakura ontgoochelt absoluut niet. Ligt in lijn met de andere, betere ervaringen die ik al gehad heb in massagesalons. Correcte dame met correcte service. En dat kan niet altijd gezegd worden.
 
Is al enkele maanden dicht en Sakura is van de aardbol helaas verdwenen
Dus op 15 april was het nog officieel geopend ? Of nier officieel? Ik was daar om 7 u in de ochtend. Een oudere dame liet me binnen en mocht direct naar kamer van nicha en dan eerst samen gedouchd en zo verder . Maar omdat ik las dat het al langer gesloten was vroeg ik me af of dat in april eigenlijk al officeel niet meer open was ?
 
Bent u van de belastingen of BTW controle ?
Salion is dicht en of het nu 15 april of 1 mei was…wat maakt het uit ??
Trouwens Sakura was al lsng daar weg toen het salon dicht ging
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan