Recensie Sakura, Jülich 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krelis

Wandelaar
Forumpionier
97
30/06/21
251
12
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/juelich-sakura-11726206
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige maand kwam ik eindelijk weer eens in de buurt van Jülich. Daar biedt de Aziatische Sakura haar heerlijke diensten aan. Ik vermoed dat ze Chinese is maar dat vind ik eigenlijk moeilijk te beoordelen. Who cares? Sakura heeft een heerlijk petite slank figuurtje maar het allermooiste is haar origineel zwartbehaarde poesje. Vorig jaar heb ik haar ook twee keer bezocht op heen- en terugreis naar de Moezel. Afspraak was twee dagen van tevoren gemaakt via Whatsapp waarop ze snel en duidelijk reageert. Ze spreekt en schrijft goed Duits.
Ze ontvangt in een discreet toegankelijke vrijstaande luxe woning met ruime parkeergelegenheid. Seks met haar is heerlijk inclusief tongzoenen. Het lekkerste vind ik (natuurlijk) standje 69 waarin ik van haar heerlijke naturel poesje kan genieten. Ze is erg gevoelig maar als je goed geschoren bent en een beetje voorzichtig likt kan ze heerlijk genieten en wordt ze drijfnat. Ik heb een heerlijk uurtje met haar beleefd inclusief cim. Herhalingsgevaar 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan