Recensie Sala, Saranie Thai Zoetermeer, Van Leeuwenhoeklaan 4A 2713 RB Zoetermeer 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

allos_me

Newbie
Forumpionier
4
28/07/21
2
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://saraniethai.nl/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nette discreet gelegen salon. Drie dames aanwezig (donderdagmiddag). Gekozen voor Sala, een mooie vriendelijke thaise dame van 43. Massage van één uur kost € 70,-. Voor orale extra's € 30,- betaald. Vooraf alleen douchen en na afloop samen. Zeer de moeite waard. Herhalingsgevaar groot.
 
Voor de Corona hier geweest, had toen een Cursus in Zoetermeer in het Golden Tulip. Vanuit daar is het in de avonduren niet de meest ideale gang daarheen, maar goed.

Had vooraf gebeld en er waren altijd meer dan genoeg dames aanwezig, toen ik eenmaal daar was eentje... Een dame op leeftijd. Net voordat ik de kamer binnenging zag ik vanuit mijn ooghoek een jong Thais meisje met, voor zover ik dat zo snel kon zien, enorme borsten. Ik vroeg naar haar, maar zij was bezet. De dame zou regelen dat zij naderhand zou komen.

Eerst even douchen, en liggen. De oudere dame begon te masseren en niet geheel onverdienstelijk. Zij wilde wel meer en bood ook meerdere opties aan, maar ik was benieuwd naar haar collega. Die kwam ook na een half uur, enorm prettige verschijning, knap gezichtje en enorm lekker lichaam. De oudere dame wist dat zij mocht vertrekken, bijbetaald zodat ik een uurtje met dit heerlijk dametje mocht doorbrengen. Zij deed haar kleren uit, wat ze dan nog aan had en het werd mij een feestje. Iets van bijbetalen gedaan bij haar, maar masseren, pijpen, neuken in meerdere standjes en heerlijk klaargekomen. Het uurtje was daarna ook ruim voorbij, douchen en terug naar het hotel lopen.
 
Voor de Corona hier geweest, had toen een Cursus in Zoetermeer in het Golden Tulip. Vanuit daar is het in de avonduren niet de meest ideale gang daarheen, maar goed.

Had vooraf gebeld en er waren altijd meer dan genoeg dames aanwezig, toen ik eenmaal daar was eentje... Een dame op leeftijd. Net voordat ik de kamer binnenging zag ik vanuit mijn ooghoek een jong Thais meisje met, voor zover ik dat zo snel kon zien, enorme borsten. Ik vroeg naar haar, maar zij was bezet. De dame zou regelen dat zij naderhand zou komen.

Eerst even douchen, en liggen. De oudere dame begon te masseren en niet geheel onverdienstelijk. Zij wilde wel meer en bood ook meerdere opties aan, maar ik was benieuwd naar haar collega. Die kwam ook na een half uur, enorm prettige verschijning, knap gezichtje en enorm lekker lichaam. De oudere dame wist dat zij mocht vertrekken, bijbetaald zodat ik een uurtje met dit heerlijk dametje mocht doorbrengen. Zij deed haar kleren uit, wat ze dan nog aan had en het werd mij een feestje. Iets van bijbetalen gedaan bij haar, maar masseren, pijpen, neuken in meerdere standjes en heerlijk klaargekomen. Het uurtje was daarna ook ruim voorbij, douchen en terug naar het hotel lopen.
Wie was dit jong Thaise meisje die dus later kwam? Want in de recensie staat dat Sala tussen de 40 en 50 is.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gisteren naar Saraniethai geweest.
Heerlijk uurtje met Sala gehad, lieve dame met een leuk figuurtje. Eerst douchen en daarna de massage, vond het niet echt een b2b maar wel heerljk. Na het omdraaien een lekkere zuigpartij terwijl ik haar kon beffen. Na allebei gekomen te zijn maakt ze de massage af en samen douchen. Zeker herhalings gevaar er liepen nog meer mooie dames rond.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een aantal keer bij Si te zijn geweest, dit keer Sara (met een 'r') bezocht. Prachtige en vooral heel vrolijke vrouw. Zelfs op het eind vd dag (21:00)! Klein van stuk maar wel de perfecte proporties.

Een heerlijk relaxed uurtje gehad. Vond het met zo'n lijf toch wel weer eens lekker om voor wat extra's te gaan. Dus dit keer niet de nadruk op de massage maar voor al het lekkers van Sara zelf. Liet zich na de afspraak over de extra mogelijkheden uitgebreid verwennen en werd vooral heel nat... waardoor ik ook erg opgewonden werd. Uurtje vloog op deze manier snel om. Nog even gezellig nakletsen tijdens de afsluitende nekmassage en ik kon rond 22:00 het licht uit doen.

Herhalingsgevaar heel groot voor als ik weer een keer een geil uurtje wil beleven.
 
Voor de Corona hier geweest, had toen een Cursus in Zoetermeer in het Golden Tulip. Vanuit daar is het in de avonduren niet de meest ideale gang daarheen, maar goed.

Had vooraf gebeld en er waren altijd meer dan genoeg dames aanwezig, toen ik eenmaal daar was eentje... Een dame op leeftijd. Net voordat ik de kamer binnenging zag ik vanuit mijn ooghoek een jong Thais meisje met, voor zover ik dat zo snel kon zien, enorme borsten. Ik vroeg naar haar, maar zij was bezet. De dame zou regelen dat zij naderhand zou komen.

Eerst even douchen, en liggen. De oudere dame begon te masseren en niet geheel onverdienstelijk. Zij wilde wel meer en bood ook meerdere opties aan, maar ik was benieuwd naar haar collega. Die kwam ook na een half uur, enorm prettige verschijning, knap gezichtje en enorm lekker lichaam. De oudere dame wist dat zij mocht vertrekken, bijbetaald zodat ik een uurtje met dit heerlijk dametje mocht doorbrengen. Zij deed haar kleren uit, wat ze dan nog aan had en het werd mij een feestje. Iets van bijbetalen gedaan bij haar, maar masseren, pijpen, neuken in meerdere standjes en heerlijk klaargekomen. Het uurtje was daarna ook ruim voorbij, douchen en terug naar het hotel lopen.
Als dit jonge meisje een andere dan Sara betreft wat is dan haar naam?
Mag ook via pb
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sara met een r, is een gezellige dame, met een heerlijk sensuele uitstraling.
Ze is bijzonder vriendelijk en je kan leuk met haar praten, daarnaast en daar kom je uiteindelijk voor kan je een heerlijk geil feestje met haar beleven.
Tot dus ver is dit de derde dame die ik bij Saranie heb mogen ervaren, daarnaast Si die helaas vertrokken is en Panda die als ik het goed begrepen heb gewoon weer na haar vakantie bij Saranie te boeken zal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan