Recensie Salma, Enschede 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LangeJan53

Vaste klant
195
07/01/22
447
4
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/7601411-salma#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Al weer anderhalve week geleden Salma bezocht, bij Enschede in een voormalig dorpshuis op een steenworp afstand van de Duitse grens.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/7601411-salma#photos
Eerder had ik nog geen zin om dit op te schrijven, het was gewoon een teleurstelling. Na zo'n 40 jaar wandelen, dit jaar voor het eerst shemales opgezocht, en de eerste twee waren een heerlijke ontdekking, zo vrouwelijk, en echt samen genieten. Nou ja, two out of three ain't bad (Meatloaf).

Terzake, de foto's zijn wel een beetje te goed gelukt. Eigenlijk herken ik haar alleen aan die kleine tepels. Ze is grof en mannelijk gebouwd, geen meisje met een piemel maar eerder een man met borsten.

De ruimte is echt waardeloos, een hok met het matras op de grond, een klein tafeltje met haar spullen en een klein stoeltje voor alle kleren. Nog geen eens een wasbak om je handen te wassen.

Behalve voor een uur betalen mocht ik heel weinig, bijna nergens aanzitten, geen zoenen en haar lijf verwennen gaf ook geen enkele respons. Haar halfharde piemel mc gepijpt, maar mocht haar ballen niet eens likken.

"Ze" had wel een lekker warm pijpmondje, en ben uiteindelijk maar over mijn buik klaargekomen. Zo'n beetje het gevoel van klaarkomen bij raamhoertje in de Geleenstraat voor een geeltje vroeger.

Niet om over naar huis te schrijven, dus daarom schrijf ik maar hier. Afrader dus!
Misschien iets voor de neukers hier (ik ben nog maar een beginneling), maar dan zijn er vast wel betere.

Gelukkig is Melisa weer terug in Enschede, voor vrijdagmiddag afgesproken, dan is deze slechte herinnering eindelijk weer weggezakt.
 
Laatst bewerkt:
@LangeJan53 het ging mij erom, dat de tekst dus abrupt is afgebroken. Bovendien, is Ecuadoraans (of bedoel je Ecuadoriaans?), geen taal, of bedoel je het Zuid-Amerikaanse Spaans dialect? (Zo, dat is effe een bek vol). Z-A/Spaans, heeft per land, ook nog de nodige variatie.
 
@LangeJan53 het ging mij erom, dat de tekst dus abrupt is afgebroken. Bovendien, is Ecuadoraans (of bedoel je Ecuadoriaans?), geen taal, of bedoel je het Zuid-Amerikaanse Spaans dialect? (Zo, dat is effe een bek vol). Z-A/Spaans, heeft per land, ook nog de nodige variatie.
Bij mij gaat de tekst gewoon verder: Mijn wensen met jou; ik bind je vast, ik vernedert je, ik sla je, ik stop mij hand-, voet en breek je de kont, ..... Je moet err maar zin in hebben!
Mijn spellingscontrole zegt Ecuadoraans.
 
Die van mij zet er dus een i tussen. Als we maar weten, om welk land het gaat.

Blijkbaar een bug geweest. Inmiddels loopt bij mij de tekst ook gewoon door. Ik kan er nu tenminste chocola van maken. Haar wensenpakket, kan ze wat mij betreft, op d'r bolle tieten noteren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan