Salomé ook bezocht onlangs. Dit was een gevalletje "buiten mijn comfort zone", simpelweg om het toch eens te proberen:
Een dame die wat "groter" is in allerlei opzichten. Nou...ik ben genezen.
Kan niet anders zeggen, dan dat ze écht haar best doet om je een goede service te bieden op een "ok" locatie (Amersfoort).
Je krijgt wat drinken, een schone handdoek, vraagt of je comfortabel bent en doet wat je vraagt. Alleen dat laatste is dan wel allemaal voor enkele seconden.
Maar ze leek mij kinky en wat meer kinky service te bieden dan de meeste dames die tegenwoordig te bezoeken zijn.
Ik ben dan ook gekomen voor een "professional" tantra massage incl. prostaatmassage en sex.
Nou...dat bleek zo'n massage te zijn waar je de dag erna pijn van in je rug krijgt...dat was allesbehalve profi. Ook de prostaatmassage was een verassing, want dat deed ze vrijwel zonder aankondiging met een of ander apparaat, niet fijn. De sex ...daar was in principe niets is mee, al was pijpen zonder zeer kort en niet diep, daarna nog enkele seconden (met) en toen zat ze ineens al bovenop.
Toen kwam die "blik" al snel in haar ogen en dat was dan inderdaad wel geil om te zien, het enige wat me geil maakte overigens. Daarna in missio afgemaakt.
Maar ook toen maakte ze alles weer schoon, kreeg ik nog een glas water en alle tijd om mij te douchen en aan te kleden.
Ik heb van haar 1 kus gekregen. Op mijn wang, bij vertrek.
Ze bedankte me voor het steunen van haar en haar kindje...
Ik vond het jammer dat het zo verliep, hier op
GR was ik er wellicht al voor gewaarschuwd maar op Kinky toch veelal positiviteit en zijzelf is echt een lieve en nette dame, maar niet de dame voor mij en daarom geen enkele kans op herhaling.
Ik ben genezen.
Ik mag dan tegenwoordig af en toe afwijken m.b.t. de keuze voor dames die iets langer zijn dan ik zou wensen, of een grotere cup dan dat ik zelf mooi vind, maar dit nooit meer. Ik kan er niet van genieten en eigenlijk ook amper naar kijken.
Niet aardig, maar wel mijn mening.
Voor mij echt alleen nog maar dames van het liefst klein postuur, maar vooral SLANK (tot skinny en petite).
Dan maar wat vaker de keukenrol pakken.