Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spanisheke

Newbie
5
29/09/23
8
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.vidaloca.be/nl/Pret-a-realiser-vos-fantasmes1475
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goeindag

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb Salomé net ontmoet in Elsene in Brussel
https://www.vidaloca.be/nl/Pret-a-realiser-vos-fantasmes1475

Heel glimlachend, ik weet niet of ze Nederlands spreekt, maar ik spreek goed Spaans, dus we hadden geen problemen.

Ze gaf me een ongelooflijke bareback-pijpbeurt. Ik wilde slechts 15 minuten blijven, maar uiteindelijk bleef ik 1 uur.

2 orgasmes en een massage voor 130 euro.

Ik kom bij haar terug, ook al vind ik het een beetje te groot
 
Dus omdat iemand niet NL-talig is van origine mag hij hier geen reviews schrijven?? 🤔🤔

Ik schrijf er ook soms op Youppie en die zijn wellicht niet in perfect FR, maar daarom niet fake.
 
Dus omdat iemand niet NL-talig is van origine mag hij hier geen reviews schrijven?? 🤔🤔

Ik schrijf er ook soms op Youppie en die zijn wellicht niet in perfect FR, maar daarom niet fake.
Sorry maar iemand die zo 2 van die raar geschreven reviews schrijft over 2 dames, toevallig beide uit elsene en vanop dezelfde site, is toch twijfelachtig? Die andere is van ketsha en die draait al even mee maar heeft hier geen enkel draadje, mss wil ze zo zelf reviews binnenhalen? Ik volg Fred80 en vind het raar, maar soit ieder doet ermee wat hij wilt...
 
Zeer geloofwaardige review…

Hallo,

Ik heb zojuist ingelogd om een nieuwe recensie te schrijven, maar ik ben gedemotiveerd als ik je reactie zie!

Ik gebruik Google Translate omdat ik geen Nederlands spreek.

Ik vind dit forum goed (inhoud en ergonomie), dus begon ik mijn ervaringen te delen over de bijeenkomsten die ik had.

Wat is het probleem ? als je wilt, kan ik in het Spaans schrijven, maar het zal ingewikkeld voor je zijn, denk ik

Als iemand anders Salome of Ketsha heeft ontmoet (het maakt niet uit via welke website), kunt u dan bevestigen wat ik heb geschreven?

Ja, ik gebruik vidaloca omdat het de website is waar ik de minste nepprofielen of oplichting vind en de site gemakkelijk te gebruiken is.

Ik heb het recht, denk ik, toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan