Recensie Salome, Etterbeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Wandelaar
26
07/09/25
15
14
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-salome-first-tim.html
Totale kosten (in euro)
150
Deze ongeveer een maandje geleden bezocht.

Afgesproken via sms - ze reageerde wel snel - voor 30minuten met anaal.

Ontvangt op een klein app / grote studio, waarbij je met de ( krakende ) trap 3 hoog moet, tevens de hoogste verdieping.

De deur ging open, en het was de dame van de foto's… alleen zijn de foto's wel opgesmukt - thans het grootste deel - en/of al enkele jaren oud.

Vriendelijk, dat wel, maar had op basis van de foto's een andere verwachting. Bij haar leeftijd mag je vlotjes 15jaar bijdoen volgens mij 😅

Ik wilde er uiteraard het beste van maken en ging ervoor.

Een douche genomen in -eerlijk is eerlijk- een propere badkamer. Tijdens het douchen hoorde ik minstens 1 andere persoon. Mogelijk een collega, maar ik vermoed dat het toch een man was ( dan kan het nog altijd een collega zijn natuurlijk 🙈😁 )

Het bed op, en ik speelde wat met haar grote borsten en kreeg daarna een pzc die "normaaltjes" was. Niet slecht, maar heb al betere gehad.

Nadat ze mijn telescoop had opgesteld 😎, zette ze zich op mij , en nam ik haar 'normaal'. Leuk, maar daar kwam ik niet voor 😈.

Ik zei tegen haar dat het tijd was om haar anaal te neuken, wat ze zonder mekkeren deed. Ze bood gewillig haar ster aan in doggy, en ik mocht vrijwel meteen hard doorstoten.
Tijdens het sterrenkijken 🌟, mocht ik haar ook vingeren.

Ik heb haar zo een 5-tal minuten geneukt, en dan de CD volgeschoten.

Terug een douche genomen, en back to business 😎.

Slotsom : vriendelijke vrouw, maar haar foto's zijn wat "verouderd", waardoor ik een andere verwachting had gecreëerd in mijn gedachten 😅.
Haar anal skills waren goed, en ik mocht ze terwijl ook vingeren. Hierdoor geef ik haar op anaal 4 sterren ( heerlijke woordspeling als je er zo over nadenkt 🤣 ), maar overal maar 3.

Ik had er niet echt een "klik" mee, maar ik ga hier ook niet beweren dat het afwerkseks was, dat zou haar oneer aandoen.

Keer ik nog een keertje terug ? Neen, daarvoor zijn er andere alternatieven.
Heb ik spijt ? Neen, dat ook weer niet.

Deze ongeveer een maandje geleden bezocht.

Afgesproken via sms - ze reageerde wel snel - voor 30minuten met anaal.

Ontvangt op een klein app / grote studio, waarbij je met de ( krakende ) trap 3 hoog moet, tevens de hoogste verdieping.

De deur ging open, en het was de dame van de foto's… alleen zijn de foto's wel opgesmukt - thans het grootste deel - en/of al enkele jaren oud.

Vriendelijk, dat wel, maar had op basis van de foto's een andere verwachting. Bij haar leeftijd mag je vlotjes 15jaar bijdoen volgens mij 😅

Ik wilde er uiteraard het beste van maken en ging ervoor.

Een douche genomen in -eerlijk is eerlijk- een propere badkamer. Tijdens het douchen hoorde ik minstens 1 andere persoon. Mogelijk een collega, maar ik vermoed dat het toch een man was ( dan kan het nog altijd een collega zijn natuurlijk 🙈😁 )

Het bed op, en ik speelde wat met haar grote borsten en kreeg daarna een pzc die "normaaltjes" was. Niet slecht, maar heb al betere gehad.

Nadat ze mijn telescoop had opgesteld 😎, zette ze zich op mij , en nam ik haar 'normaal'. Leuk, maar daar kwam ik niet voor 😈.

Ik zei tegen haar dat het tijd was om haar anaal te neuken, wat ze zonder mekkeren deed. Ze bood gewillig haar ster aan in doggy, en ik mocht vrijwel meteen hard doorstoten.
Tijdens het sterrenkijken 🌟, mocht ik haar ook vingeren.

Ik heb haar zo een 5-tal minuten geneukt, en dan de CD volgeschoten.

Terug een douche genomen, en back to business 😎.

Slotsom : vriendelijke vrouw, maar haar foto's zijn wat "verouderd", waardoor ik een andere verwachting had gecreëerd in mijn gedachten 😅.
Haar anal skills waren goed, en ik mocht ze terwijl ook vingeren. Hierdoor geef ik haar op anaal 4 sterren ( heerlijke woordspeling als je er zo over nadenkt 🤣 ), maar overal maar 3.

Ik had er niet echt een "klik" mee, maar ik ga hier ook niet beweren dat het afwerkseks was, dat zou haar oneer aandoen.

Keer ik nog een keertje terug ? Neen, daarvoor zijn er andere alternatieven.
Heb ik spijt ? Neen, dat ook weer niet.
Wat bedoel je met : haar anaal skills waren goed?
Moet een DVP hier bepaalde skills hiervoor hebben?

Terug
Bovenaan Onderaan