WHEM Salome TS, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is al een thread van haar.
 
Er is al een thread van haar.
inderdaad kon haar naam niet meer terug vinden
 
Ik heb hier ergens al een uitgebreid verslag geschreven. Zij is mooier in het echt dan op de foto's maar dan is het positieve gezegd. 150euro voor een uur en op 25min max buiten. En dan alleen omdat ik ze afremde. Ze kleedde zich snel uit en terwijl ik mijn uitkleed is ze zich stijf aan het trekken. Ik had dat ook zelf liever gedaan. Kussen is een no no. Ze neukt mij maar het doet pijn omdat ze mij de tijd niet geeft om te ontspannen,zij snapt het niet. Je denkt dan dat haar grot zo soepel is dat ze niet weet dat dat bij iemand anders niet zo is. Maar na enkele minuten mag ik haar neuken ook alleen omdat ik het vraag,missio. Ze draait haar hoofd weg en sluit haar ogen. Blijkbaar doet het bij haar ook pijn want ze reklameerd. Nadien tijdens het aankleden praten we wat, ze is teleurgesteld in de Antwerpse klanten want haar business draait niet goed. Op geen enkel ogenblik twijfelt ze aan haar capaciteiten. Ze heeft potentieel, maar ik ga niet nog eens 150euro betalen om te zien of ze het licht al heeft gezien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan