Recensie Salon 93, Rotterdam, Cindy 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
482
27/08/21
239
17
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-prive-huis-93-vanaf-35-_6029787
Totale kosten (in euro)
55
Was afgelopen week bij Salon 93 langs gegaan voor massage. Iets simpeler dan ik verwachtte. Waren een stuk of zeven dames en met Cindy mee naar boven gegaan.

Rugmassage was matig, na omdraaien werd het geiler en uiteindelijk lekker hoogtepunt. Ze hielp niet met opruimen.

Al met al niet per se een aanrader maar ook geen afknapper.

Ze zei overigens zelf dat ze beter was in sex dan in massages :)

Nog even voor de first timers. Op hun site kun je de standaardopties zien, op de kamers hangt er prijslijst en kun je extra's afrekenen bij de dame zelf.
 
Ik heb haar ook bezocht een paar weken geleden. Volgens mij is 55 euro daar 30 minuten incl. sex. Ik heb haar 1,5 uur bezocht. Eerst half uurtje sex en daarna 60 min massage. Totaal 115 euro. Koopje. Ik vond haar massage juist heel relaxed en de sex tegenvallen. Hoofd wegdraaien tijdens het neuken. En zo lelijk ben ik nou ook weer niet. Al met al wel leuk voor een massage en sex voor weinig. En vond haar wel redelijk aantrekkelijk. Colombiaans zegt ze zelf. Werkt op maandag dinsdag en woensdag.
 
Ik heb haar ook bezocht een paar weken geleden. Volgens mij is 55 euro daar 30 minuten incl. sex. Ik heb haar 1,5 uur bezocht. Eerst half uurtje sex en daarna 60 min massage. Totaal 115 euro. Koopje. Ik vond haar massage juist heel relaxed en de sex tegenvallen. Hoofd wegdraaien tijdens het neuken. En zo lelijk ben ik nou ook weer niet. Al met al wel leuk voor een massage en sex voor weinig. En vond haar wel redelijk aantrekkelijk. Colombiaans zegt ze zelf. Werkt op maandag dinsdag en woensdag.
Denk dat we iemand anders hadden. Dame waar ik bij was komt uit een Europees land.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-prive-huis-93-vanaf-35-_6029787
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond na werk was ik toch wat geil, en gezien ik in Rotterdam werk even gekeken naar salons die nog open waren.
Vervolgens stond er dat salon 93 nog open was. Even gebeld, en zij bevestigde inderdaad dat ze nog open waren.

Snel de auto in en door de pisregen naar het centrum.
Ik was nog nooit in een salon/club/bordeel geweest en met het stigma wat eromheen hangt was ik toch wat nerveus.
Bij binnenkomst zaten er al wat dames in het voorportiek. Ik keek gelijk de ogen uit m'n lijf 😂

Anyway, even doorgelopen naar de balie waarbij ik vroeg naar iemand voor een erotische massage.
De dame achter de balie rade mij Cindy aan. Dus Cindy werd erbij geroepen.
Na het afreken samen met Cindy naar de kamer toe. En jeetje, wat is Cindy een lekker ding zeg.
Cindy zei zelf dat ze Hongaars is. Dus dat zal dan wel kloppen.

Vervolgens snel even douchen, zeker na zo'n lange dag in het kantoor. En vervolgens plaats kunnen nemen op bed. Waar Cindy in lingerie mij masseerde.
Ik had haar toch liever naakt en B2B, dus gevraagd en dat was ok.
Weet wel dat je hier de kamer boekt + in dit geval echt alleen een erotische massage. Alle extra's moet je met haar via tikkie of cash afrekenen.
En ook gelden er andere tarieven na 22:00, wat het in dit geval was.

Vervolgens trok Cindy haar lingerie uit, en wow. Dat was niet vervelend. Vervolgens heeft ze mij heerlijk een halfuur B2B gegeven, samen met het teasen van de rest van mijn lichaam ;)

Na een half uur zei ze wel dat mijn tijd begon op te raken en of ze me wilde klaar trekken.
Vervolgens een extra halfuur bijgeboekt en zijn we lekker verder gegaan waar we zijn achtergebleven.

Na het volledige uur hebben we nog samen even gedoucht en daarna vertrok ze al snel met een andere klant ( Wat ik zelf altijd een beetje jammer vind om te zien ).

Jammer dat je de salon + de dame eigenlijk los betaald. Daardoor word het wel wat prijzig. Maar ach.
4 sterren omdat ik toch de prijs wat hoog vond, voor de rest is de dame zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan