Recensie Mia, Salon Bali, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piramide

Wandelaar
31
31/08/21
29
5
Begin oktober een keer naar Salon Bali getrokken. Bij binnenkomst zaten er een paar dames van middelbare leeftijd verschillend in postuur. Eén vrouw trok mijn aandacht, Mia. Zuid-Amerikaans, klein van stuk met een goed gevulde voorgevel. Met haar een uurtje een kamer opgezocht.

Prima knuffelen en ze wist de boel goed op te geilen. Pijpen en neuken was goed, alles met condoom. De eerste keer kwam ik vrij snel klaar in haar kutje terwijl ze mij cowgirl bereed. Daarna kreeg ik 5 minuten rust van haar waarbij ze me een kleein beetje masseerde. Daarna moest ik op voor de tweede ronde. Toen kleine Jan weer op oorlogssterkte was, Mia heelijk doggy geneukt. Prima kontje als uitzicht. Uiteindelijk lekker op haar borsten klaargemomen. Morgen kijken of ze weer aanwezig is.

Toen ik naar buiten wilde gaan, zag ik nog een zeer donkere vrouw, slank van postuur. Iemand enig idee wie dat is?
 
Ik was ook een paar maanden geleden met Mia geweest. Toen zei ze tegen mij dat de prijs voor een uur 100 is geworden. Is het nog steeds 80? aangezien zij voor mij het qua uiterlijk van hen allemaal nog de knapste was toch maar betaald (nog steeds een koopje) incl PZC , mocht niet cim dus maar over haar borsten
 
Laatst weer in de ochtend langs gegaan bij Salon Bali. Weer gekozen voor uurtje met Mia. Dit keer toch wat minder dan de eerste ervaring. Ze doet erg haar best, knuffelt veel, maar de seks kan wat beter. Pijpen was kort (zc), daarna zei bovenop waarna ik snel klaar kwam. Korte massage en daarna volgende ronde. Op de een of andere manier toch niet opgewonden genoeg om 'm nog een keer hard te krijgen. Na 40 minuten er maar mee gestopt. Voor mij de laatste keer. Ligt niet zozeer aan Mia, maar meer dat het toch niet helemaal mijn type is.
 
Toen ik de eerste keer met Mia op de kamer was... wilde ze cd pakken en pijpen... Ik vroeg; zonder?? Toen zei ze dat ze het normaal niet doet.... nog geen 5 seconden later begon ze te slurpen zc.... Ik dacht wat praat je onzin Mia....?. Als je langer zc gepijpt wilt worden... gewoon aangeven en dat doet ze gewoon vriendelijk... Nu kom ik regelmatig bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan