Salon bali 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagehunter

Newbie
4
13/10/23
3
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
vaak kom ik langs voor een massage bij salon bali, dat is meestal bij Melissa of een andere slanke Braziliaanse topper. Maar wat ik hier voor me had was niet te geloven. 0,0 erotiek, zuchten tijdens de afwerking, haar kleren aanhouden terwijl ze die op het begin netjes uitdeed. De massage duurde misschien 5 minuten zonder ook maar enige vorm van teasen. Het gaat om een lange volle dame, krullend haar en heeft een rare Nederlands accent. Als ik het me goed herinner komt ze uit Brazilië. Zij was echt een no go.
 
Ben nog aan het ontdekken hoe dit allemaal werkt👍
Dan nog..... heeft de dame een naam? Waarom niet vermeld? Als je er vaker komt zou je toch moeten weten hoe e.e.a. werkt? Zoek eerst uit of er al een topic is, want ja, die is er! En wat deed de dame dan wél of juist niet? Wel tot een hp gekomen?
Allemaal info die relevant zou kunnen zijn. Waarom geen klacht bij de eigenaresse gedaan te hebben? Je kunt haar bijna niet ontlopen hebben.
 
Dan nog..... heeft de dame een naam? Waarom niet vermeld? Als je er vaker komt zou je toch moeten weten hoe e.e.a. werkt? Zoek eerst uit of er al een topic is, want ja, die is er! En wat deed de dame dan wél of juist niet? Wel tot een hp gekomen?
Allemaal info die relevant zou kunnen zijn. Waarom geen klacht bij de eigenaresse gedaan te hebben? Je kunt haar bijna niet ontlopen hebben.
Ik geef je gelijk, daar niet van. Maar als ik haar naam wist had ik dat als eerste vermeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan