WHEM salon haarlem / leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roomtaart

Wandelaar
Forumpionier
90
08/07/21
44
4
Op de websites zie ik veel foto's van dames die ik graag zou willen ontmoeten, helaas staan die nooit op de agenda... De prijzen liggen ook een stukje hoger dan bij de thaise concurrenten. Mijn vraag is dus: is dit een betrouwbaar salon en wat zijn de algemene indrukken /ervaringen hier? Enne is hier nog wat meer mogelijk?
 
Bij salon Haarlem ben ik een keer geweest, bij een dame bij wie vermeld stond dat ze "ook extra's aanbood". Toen ik daar voorzichtig naar vroeg was de reactie: niet mogelijk, die tekst was door de salon er op gezet en niet door haarzelf, er zijn geen extra's mogelijk. Massage was verder wel OK. Maar ik zou dus niet rekenen op "wat meer", ook niet als dat vermeld staat op de site.
 
Ben meerder keren bij salon Haarlem geweest. Wisselende ervaringen gehad, vrij prijzig voor de gekregen diensten. Met 1 dame het geluk gehad waar extra's werd aangeboden, maar die werkt daar niet meer. Nu al bijna 2 jaar niet meer geweest.
 
Ik ben ook bij verschillende keren bij salon haarlem geweest. Ooit 1x extra service aangeboden door een Thaise dame. Die hintte zelf hierop en heb er toen gebruik van gemaakt. Bij de Nederlandse dames heb ik het nooit gevraagd en is het nooit uit henzelf aangeboden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan