Recensie Samanta, Arnhem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
67
11/01/23
36
9
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/573376-samanta
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren bij deze dame geweest. Omdat het een onbekende was, ben ik gegaan voor een pijpdate.
De ontvangst was op een plek in Arnhem Zuid die wel vaker voor dit soort doeleinden wordt gebruikt. Ik ben er al een aantal keren eerder geweest waar ik heb afgesproken met andere dames.

De deur werd open gedaan door een andere dame dan op de foto's. Op kinky is een brunette te zien, maar de dame zelf was hoogblond. Dit was op zich niet een heel groot probleem omdat ik daar al rekening mee had gehouden. Haar profielfoto liet de dame wel goed zien.
De dame die ik voor me had staan, was overigens niet verkeerd. Een vriendelijke dame met een lieve lach, goed figuur en mooie borsten. Ze vroeg me of ik mee kwam naar boven, en leidde me een slaapkamer in. Nadat we de financien hadden geregeld en we uitgekleed waren, begon ze pikkemans grondig schoon te maken met natte doekjes. Ook ik kreeg een doekje in mijn handen waarmee ze gebaarde dat ik haar mee moest helpen.
Nu begrijp ik dat het prima is dat ik een beetje word opgepoets, maar dit was wel erg enthousiast.
Vervolgens pakte ze een condoom, deed die als een pro in haar mond en vakkundig deed ze hem erom. Vol overgave begon ze me te zuigen. Ik werd al snel heel hard, maar ze bleef met een sneltreinvaart zuigen alsof haar leven ervan af hing. Ze zat op haar knieen en keek me ondertussen wel aan terwijl ze mijn pik in haar mond had. Dat was wel geil.
Vervolgens wilde ik op bed gaan liggen en vroeg of ze mijn ballen ook wilde meenemen. Toen ik eenmaal lag, kwamen weer de natte doekjes tevoorschijn en kreeg pikkemans en ballen, wéér een poetsbeurt. DAt was op zich wel bijzonder, gezien het feit dat we dat net gedaan hadden. Maar goed. Ik dacht: nu gaat het echte werk beginnen. Ik vroeg haar wederom tijdens het pijpen of ze mijn ballen ook mee kon nemen. Ik kreeg geen reactie, dus ik dacht dat ze me niet gehoord had. Nog een keer vragen, maar wederom geen reactie. Pas bij de derde keer vragen pakte ze mijn ballen met haar hand, maar ze deed dat zo grof dat het pijn deed. Ik moest haar tegenhouden omdat ik dacht dat ze mijn ballen eraf zou trekken. De kwaliteit van het pijpen was ondertussen niet beter geworden. Ze bleef zuigen als een malle en vroeg haar beleeft of ze het langzaam kon doen. Geen reactie. De tweede en derde keer dat ik het vroeg, deed ik het in het Spaans (despacito) maar ook daar kwam geen verandering in haar "enthousiasme" dus op een gegeven moment zei ik wat minder vriendelijk "take it easy" en vroeg ook of ze me soms niet begreep. Ik begon namelijk aan haar verstandelijke vermogens te twijfelen. Uiteindelijk heb ik voorzichtig haar hoofd met beide handen gepakt en begon ik haar langaam op en neer te bewegen in het gewenste ritme. UIteindelijk snapte ze dat, maar dat hield ze maar twee minuten vol, om vervolgens weer in het oude terug te vallen.
Gelukkig was de conditie van de dame niet al te goed, dus hield ze snel op. Ze heeft me toen klaar getrokken en dat was wel ok.
Maar goed. Lang verhaal kort. Deze dame, hoewel leuk uitziend, kan dus voor geen meter pijpen, is traag van begrip en luistert niet naar je wensen. Dit was een van de slechtste pijpdates die ik tot nu toe heb gehad.

Ze probeerde je snel af te werken daarom ging ze als een malle pijpen. En je woorden negeren of doen alsof ze je niet verstaan is een trucje die latina's gebruiken zodat je de eer aan jezelf houd en vertrekt.

Terug
Bovenaan Onderaan