WHEM Samantha/Ísis, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring, maar ik haak altijd al af als ze hun eigen (artiesten)naam al niet eens consequent kunnen bijhouden in één en dezelfde advertentie.
 
Ik heb haar ook een hele tijd in de gaten gehouden. Ik heb haar onder de naam Samantha en Ísis zien adverteren, en ook hier al om ervaringen gevraagd, maar helaas geen reacties.

Ze is echt mijn type Latina, maar ergens ben ik bang dat het een gevalletje "te mooi om waar te zijn" is...
 
Nou ik heb de ervaring op gedaan, dan kan ik het jullie besparen.
Gezicht valt tegen wel echt het meisje van de fotos.
Borsten echt geweldig en Dan heb je ook al het positieve gehad.
Alleen maar zeuren, proberen zo weinig mogelijk dienst te verlenen.
Zeuren zeuren zeuren... Hoe durft ze zich Braziliaans te noemen?
Ze denkt opgeleid en intelligent te zijn omdat ze engels spreekt maar haar engels is slecht en spaans kwam ze niet uit haar woorden omdat ze niet kan switchen. Pas toen ze boos werd kon ze fatsoenlijk spaans spreken.
Met ruzie weggedaan.
Ik gaf aan een slechte recensie te schrijven... Bij deze :) beweert ze zat klanten te hebben en goede recensies op kinky.... Rode vlag, recensies staan uit.
Absolute bagger 150 euries naar de klote.
@admin
Ik zie de button voor recensies niet omdat dit denk ik staat in Wie heeft ervaring met?
 
Nou ik heb de ervaring op gedaan, dan kan ik het jullie besparen.
Gezicht valt tegen wel echt het meisje van de fotos.
Borsten echt geweldig en Dan heb je ook al het positieve gehad.
Alleen maar zeuren, proberen zo weinig mogelijk dienst te verlenen.
Zeuren zeuren zeuren... Hoe durft ze zich Braziliaans te noemen?
Ze denkt opgeleid en intelligent te zijn omdat ze engels spreekt maar haar engels is slecht en spaans kwam ze niet uit haar woorden omdat ze niet kan switchen. Pas toen ze boos werd kon ze fatsoenlijk spaans spreken.
Met ruzie weggedaan.
Ik gaf aan een slechte recensie te schrijven... Bij deze :) beweert ze zat klanten te hebben en goede recensies op kinky.... Rode vlag, recensies staan uit.
Absolute bagger 150 euries naar de klote.
@admin
 
Jammer om dit te horen, maar hier herken ik mij helemaal niet in.
Ik heb Samantha inmiddels al een aantal keer bezocht en in mijn ervaring is het een hele lieve meid die echt haar best doet om het naar je zin te maken.
Ze is erg gewillig zolang je haar met respect benadert en haar grenzen accepteert.
Pijpen doet ze bij goede hygiëne zonder condoom (geen bijbetaling) en ze laat zich graag lekker knuffelen. Verder is haar Engels inderdaad niet vloeiend, maar ze kan zich naar mij toe gewoon verstaanbaar maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan