Recensie Samantha, Aalst (vh Brugge) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IloveHos

Vaste klant
107
11/03/22
20
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-natural-very-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Deze nacht een bezoekje gebracht aan deze mooie dame, foto's kloppen en zijn recent.
Toen ik een selfie vroeg op WA kreeg ik direct een video toegestuurd, voor de rest vlot kunnen afspreken.
Pijpen was pmc en kon veel beter, toen ze op me kwam zitten had ik echter een heel mooi zicht op haar slanke lichaam en kon ik mezelf niet lang inhouden.
Dus maar een kleine 20 min binnen geweest, je merkt wel dat ze je rap buiten wil maar het was dan ook al laat.
Communicatie ging niet vlot, verstaat niet goed Engels maar is wel een zeer vriendelijk meisje.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Dat is een echte profiel! Dat is al een groot pluspunt tussen die alle fakes. Ze is echt mooie, lachende en vriendelijke jonge vrouw. Maar ook een echte 'No baby'. Geen echte lichamelijke contact. Pijpen is door een pantser condoom :) Ik heb het gevoel gehad dat ze zo wie zo bang is van dick. No deepthroat maar shallowzuig :/

Ze wou snel overgaan naar neuken en op mij zitten. Maar de kleine was nog niet genoeg geamusseerd. Ik heb dus haar van achter gepakt. Was zeker 2x beter dan pijpen. En dan een beetje in missionaris. Geen aanraken, kussen op lichaam, geen stralen, geen intimiteiten. Echt maar passieve mooie lichaam. Mijn kleine was snel niet paraat in die "bescherming"...

Dus ik wou dat ze gaan mij pijpen, ik actief op rand van de bed - 'No baby'. Ik weet niet waarom. Het is haar gaatje, hee? Een nieuwe condoom aan. Ik heb haar getoond dat het zou mooi zijn om een beetje bezig te zijn met de ballen. Ze is dan niet heel enthousiast begonnen dat te doen - met tissue?! Niet echt competent... Ik heb dus zelf begonnen bezig te zijn. Ik kon een beetje haar aanraken. Met 'No baby!'. Maar het kleine begon kracht te krijgen. Ik ga die goed neuken van achter! No no babby! Dan is haar vriendin van de andere kamer in dat appartement begonnen te kloppen op de deur... Een zak gepasseerd. Misschien het avondeten aan het koken? Ook terug bezinnen met smartphone... Ze was niet meer nat - glijmiddel. De kleine heeft niet meer goesting gehad. Geen poging om iets proactief te doen - 'het gaat niet, baby' :-D

Na 20 minuten die kunnen wij maar belachlijk noemen was het genoeg. Ik ging weg. Ze is me geprobeerd overtuigen dat het OK was. Ik heb haar wel gezegd dat ze lief is en vriendelijk maar de service was 'basic'. Ok, mss geen klick. Maar ik heb ook als de andere reviewer gevoel gehad dat ze wil dat je al weg bent (was niet te laat). Dus als het genoeg voor jou is om een mooie meisje hard te neuken en jou apparaat is paraat ander alle omstandigheden, doen! Verwacht maar geen connectie en zeker pijpen is zielig to tondermaats. Als je iets meer wilt - 'No baby!' Ik geef haar toch 3 sterren omdat ze vriendelijk, mooi en lief is...

Terug
Bovenaan Onderaan